Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

*lägger mig under sängen och skäms, lite*

(H:)

Be afraid...

Be very afraid...

*hoppar upp och ner som ett barn på julafton* Åh, Sofie, vad tänker du göra med honom?! Vad ska du göra? Va? Va? (H:)

Jag kan tänka mig...hm...

Jag säkrar åt honom när han klättrar t ex...en "olycka" kanske? Fast å andra sidan säkrar han åt mig också, så det vore kanske inte så lyckat.

Men vi ska ju bada på Centralbadet också...
"Oj! Hörrni allihopa! Elvis halkade och

Jag gissar på smisk med ett 9,7 mm dynamiskt rep. Men det kanske bara är jag...? 😉
BILD:http://www.mudgrubs.com/images/tendon-9.2mm-70m-master-rope-large.jpg?1193606332

Jenny vi kan vänta förgäves...
*gäspar samt filar naglarna lite förstrött*

Under tiden sticker jag ut på en löprunda, lovat ringa en dam innan det blir försent.
Gäsp! 😀

Sofie: Hehe... Jag kom på ett bättre förslag. *hornen i pannan som växer ut* Om ni ändå ska till centralbadet... *viskar* så behöver du bara dyka ner i vattnet och sno av honom hans badbrallor. Hihihi!

Edit: fast jag gillade Mats förslag också... råka "t

Jenny: Helt övertygad om att ingen lyssnar på ett GARNNYSTAN!

Eller hur Sofie! Sofie? SOOOOFIIIE!
Fan...

Kallade du mig precis för garnnystan? Ajajajaj!!! Nu ska jag avslöja nåt för dig som du inte verkar vara särskilt medveten om:

Devil Baby är en elak liten rackare. Han har en kort stubin och ett hetsigt temperament. Det finns många dryga typer därute som

Hehe, ja det kanske var ett lämpligare straff Jenny! Men de där badbrallorna i jeans blir kanske svåra att få av? Vi får hjälpas åt... *moahahahaaa*