Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:20*lägger mig under sängen och skäms, lite*
(H:)
*lägger mig under sängen och skäms, lite*
(H:)
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:24Be afraid...
Be very afraid...
Be afraid...
Be very afraid...
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:27*hoppar upp och ner som ett barn på julafton* Åh, Sofie, vad tänker du göra med honom?! Vad ska du göra? Va? Va? (H:)
*hoppar upp och ner som ett barn på julafton* Åh, Sofie, vad tänker du göra med honom?! Vad ska du göra? Va? Va? (H:)
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:34Jag kan tänka mig...hm...
Jag säkrar åt honom när han klättrar t ex...en "olycka" kanske? Fast å andra sidan säkrar han åt mig också, så det vore kanske inte så lyckat.
Men vi ska ju bada på Centralbadet också...
"Oj! Hörrni allihopa! Elvis halkade och
Jag kan tänka mig...hm...
Jag säkrar åt honom när han klättrar t ex...en "olycka" kanske? Fast å andra sidan säkrar han åt mig också, så det vore kanske inte så lyckat.
Men vi ska ju bada på Centralbadet också...
"Oj! Hörrni allihopa! Elvis halkade och
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:35Jag gissar på smisk med ett 9,7 mm dynamiskt rep. Men det kanske bara är jag...? 😉
BILD:http://www.mudgrubs.com/images/tendon-9.2mm-70m-master-rope-large.jpg?1193606332
Jag gissar på smisk med ett 9,7 mm dynamiskt rep. Men det kanske bara är jag...? 😉
BILD:http://www.mudgrubs.com/images/tendon-9.2mm-70m-master-rope-large.jpg?1193606332
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:36Jenny vi kan vänta förgäves...
*gäspar samt filar naglarna lite förstrött*Under tiden sticker jag ut på en löprunda, lovat ringa en dam innan det blir försent.
Gäsp! 😀
Jenny vi kan vänta förgäves...
*gäspar samt filar naglarna lite förstrött*
Under tiden sticker jag ut på en löprunda, lovat ringa en dam innan det blir försent.
Gäsp! 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:42Sofie: Hehe... Jag kom på ett bättre förslag. *hornen i pannan som växer ut* Om ni ändå ska till centralbadet... *viskar* så behöver du bara dyka ner i vattnet och sno av honom hans badbrallor. Hihihi!
Edit: fast jag gillade Mats förslag också... råka "t
Sofie: Hehe... Jag kom på ett bättre förslag. *hornen i pannan som växer ut* Om ni ändå ska till centralbadet... *viskar* så behöver du bara dyka ner i vattnet och sno av honom hans badbrallor. Hihihi!
Edit: fast jag gillade Mats förslag också... råka "t
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:47Jenny: Helt övertygad om att ingen lyssnar på ett GARNNYSTAN!
Eller hur Sofie! Sofie? SOOOOFIIIE!
Fan...
Jenny: Helt övertygad om att ingen lyssnar på ett GARNNYSTAN!
Eller hur Sofie! Sofie? SOOOOFIIIE!
Fan...
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:50Kallade du mig precis för garnnystan? Ajajajaj!!! Nu ska jag avslöja nåt för dig som du inte verkar vara särskilt medveten om:
Devil Baby är en elak liten rackare. Han har en kort stubin och ett hetsigt temperament. Det finns många dryga typer därute som
Kallade du mig precis för garnnystan? Ajajajaj!!! Nu ska jag avslöja nåt för dig som du inte verkar vara särskilt medveten om:
Devil Baby är en elak liten rackare. Han har en kort stubin och ett hetsigt temperament. Det finns många dryga typer därute som
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:53Hehe, ja det kanske var ett lämpligare straff Jenny! Men de där badbrallorna i jeans blir kanske svåra att få av? Vi får hjälpas åt... *moahahahaaa*
Hehe, ja det kanske var ett lämpligare straff Jenny! Men de där badbrallorna i jeans blir kanske svåra att få av? Vi får hjälpas åt... *moahahahaaa*