Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:15dmorn allihopa! Nu har lilla JAG vaknat! 😀
dmorn allihopa! Nu har lilla JAG vaknat! 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:23Jenny, det var på tiden!! -) d Mon!
d eftermiddag på er som varit vakna ett tag.
Jenny, det var på tiden!! -) d Mon!
d eftermiddag på er som varit vakna ett tag.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:27Men, men det där är inte DU!
d morn förresten, jag vill ha dig tillbaks som "2 knogars Jenny"!
*muttrar upprört bakom skärmen*
Men, men det där är inte DU!
d morn förresten, jag vill ha dig tillbaks som "2 knogars Jenny"!
*muttrar upprört bakom skärmen*
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:40Jag får väl säga dmorn nu då jag satte mig på racern med 4 andra vid 08.45 imorse & lade knappt 9 mil in alles.
Har varit en hård träningsvecka så om några timmar stundar belöning i form av 3 polare som kommer med pizza & lite film på det.(t+)
Jag får väl säga dmorn nu då jag satte mig på racern med 4 andra vid 08.45 imorse & lade knappt 9 mil in alles.
Har varit en hård träningsvecka så om några timmar stundar belöning i form av 3 polare som kommer med pizza & lite film på det.(t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 18:11Elvis, vad sägs om dessa?
BILD:www.stadium.se/mode/herrklader/badklader/090435/race-marine-m-bth-sho-pr-rs092
Men va fan? Det funkar ju inte!? :@
Skitsamma då. Grr.
Elvis, vad sägs om dessa?
BILD:www.stadium.se/mode/herrklader/badklader/090435/race-marine-m-bth-sho-pr-rs092
Men va fan? Det funkar ju inte!? :@
Skitsamma då. Grr.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 18:14Vad är det för bild? Vad är det för bild? Vad är det för bild? *galet nyfiken* 😀
Vad är det för bild? Vad är det för bild? Vad är det för bild? *galet nyfiken* 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 18:18Vakant på fel sida idag Sofie? 🙂
Vakant på fel sida idag Sofie? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 18:25Bruse: Jag vaknade på precis rätt sida 🙂
Elvis, vad sägs om dessa? (H:)
BILD:http://static.pyzam.com/img/funnypics/people/pe12.jpgMoahahahahahaaaaa
Bruse: Jag vaknade på precis rätt sida 🙂
Elvis, vad sägs om dessa? (H:)
BILD:http://static.pyzam.com/img/funnypics/people/pe12.jpg
Moahahahahahaaaaa
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 19:10Håller med Elvis, jag vill ha tillbaka Fighterjenny, inte Jävlajenny.
Håller med Elvis, jag vill ha tillbaka Fighterjenny, inte Jävlajenny.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 19:21Nu funkar bilden, ehhhh, tro att vi behöver pratas vid. 🙁
Nu funkar bilden, ehhhh, tro att vi behöver pratas vid. 🙁