Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:15Blev mkt på jobbet igen..suck!
Och Jenny-
jag har varken hunnit med frukost eller lunch, inte för att jag brukar äta så mkt, men lite paus brukar jag ju ha..
Blir nog bättre nästa vecka!
Blev mkt på jobbet igen..suck!
Och Jenny-
jag har varken hunnit med frukost eller lunch, inte för att jag brukar äta så mkt, men lite paus brukar jag ju ha..
Blir nog bättre nästa vecka!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:19Viveka: Menar du att du inte ätit nåt än sen du gick upp? Låter inte särskilt nyttigt. Jag hade nog haft väldigt ont i magen om jag inte ätit nåt på hela dagen. (#)
Viveka: Menar du att du inte ätit nåt än sen du gick upp? Låter inte särskilt nyttigt. Jag hade nog haft väldigt ont i magen om jag inte ätit nåt på hela dagen. (#)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:30Viveka ! hur fixar du det ? Jag blir galen om jag inte får frukost!:@
Jenny !Imorn bär det av till ostaffären! Måste testa ,det blir nog en bit Gruyere oxå:D Mm Gruyere med bowmore till är jättett!
Viveka ! hur fixar du det ? Jag blir galen om jag inte får frukost!:@
Jenny !Imorn bär det av till ostaffären! Måste testa ,det blir nog en bit Gruyere oxå:D Mm Gruyere med bowmore till är jättett!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:36Tomas: ska du köpa Gruyère, snälla skona mina ön från att läsa det! 😉 Du får berätta vad du tyckte om den sen (Comtén alltså). Och du? När du ändå är på väg till ostaffären, testa även Morbier, som också är en pärla (enligt mig i alla fall). (H:)
Tomas: ska du köpa Gruyère, snälla skona mina ön från att läsa det! 😉 Du får berätta vad du tyckte om den sen (Comtén alltså). Och du? När du ändå är på väg till ostaffären, testa även Morbier, som också är en pärla (enligt mig i alla fall). (H:)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:47Självklart!
Självklart!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 20:22Folk häpnar ofta över mina (dåliga?) matvanor. Jag kan inte äta tidigt på dagen och sedan är jag väldigt sällan hungrig- typ en ggn i månaden.. ibland tar jag en drickyoghurt eller frukt mitt på dagen. Men jag äter alltid på en stooor måltid på kvällen, e
Folk häpnar ofta över mina (dåliga?) matvanor. Jag kan inte äta tidigt på dagen och sedan är jag väldigt sällan hungrig- typ en ggn i månaden.. ibland tar jag en drickyoghurt eller frukt mitt på dagen. Men jag äter alltid på en stooor måltid på kvällen, e
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 20:24Vad får du dina krafter ifrån ?
Vad får du dina krafter ifrån ?
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 20:27Var jag får mina krafter ifrån??
Eeh..vet inte.
Jag bara är sån?
Var jag får mina krafter ifrån??
Eeh..vet inte.
Jag bara är sån?
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 21:33Jag tror jag hade varit stendöd efter 24h utan mat!
Jag tror jag hade varit stendöd efter 24h utan mat!
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:55Från ovan, från kontaktledningen kanske han får sina oanade krafter och resurser? 🙂
Från ovan, från kontaktledningen kanske han får sina oanade krafter och resurser? 🙂