Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:09Finns det ädelost på statoil tro! pepparkakor har jag sett ! Mycket tt emelie!
Finns det ädelost på statoil tro! pepparkakor har jag sett ! Mycket tt emelie!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:10Jo det tror jag nog men den lär ju inte vara gratis...
Jo det tror jag nog men den lär ju inte vara gratis...
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:17Jenny !jag måste testa comte ,låter urtt! d natt på er!
Jenny !jag måste testa comte ,låter urtt! d natt på er!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 05:50*gäsp*
d morn!
Hoppas alla får en fin dag!🙂
*gäsp*
d morn!
Hoppas alla får en fin dag!
🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 07:33d morn! Idag är min målsättning att inte göra bort mig på nåt anmärkningsvärt sätt. 🙂
d morn! Idag är min målsättning att inte göra bort mig på nåt anmärkningsvärt sätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 08:24dmorn! Viveka har säkert ätit lunch vid det här laget... Jag har inte ens druckit min första kopp kaffe än. Min kropp vill sova. Länge.
Niklas: Lycka till med det där! (?) Berätta hur det gick sen! 😉
dmorn! Viveka har säkert ätit lunch vid det här laget... Jag har inte ens druckit min första kopp kaffe än. Min kropp vill sova. Länge.
Niklas: Lycka till med det där! (?) Berätta hur det gick sen! 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 08:39Morron! Jag ramlade just ur sängen och är i helt sjukt stort behov av en morn-latte nu, men jag får väl hasa mig in i duschen istället... 🙂 Ha en bra dag alla!
Morron! Jag ramlade just ur sängen och är i helt sjukt stort behov av en morn-latte nu, men jag får väl hasa mig in i duschen istället... 🙂 Ha en bra dag alla!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 09:14Niklas: Om du nu måste göra bort dig, är det väl bättre att göra det på ett anmärkninsvärt sätt? :D(t+)
Niklas: Om du nu måste göra bort dig, är det väl bättre att göra det på ett anmärkninsvärt sätt? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 09:31d morn!
Så har den första snön kommit även till sydligare nejder. Det toksnöar i Vårgårda. Årets första snöänglar på lunchen kanske. 😀
Ikväll blir det AW med en d vän som kommer och hälsar på från huvudstaden. Ska bli sååååå trevligt att prata med he
d morn!
Så har den första snön kommit även till sydligare nejder. Det toksnöar i Vårgårda. Årets första snöänglar på lunchen kanske. 😀
Ikväll blir det AW med en d vän som kommer och hälsar på från huvudstaden. Ska bli sååååå trevligt att prata med he
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 09:40Vaknade för övrigt en bra stund före klockan "rang" av träningsverk i magen. Core är farligt!
Vaknade för övrigt en bra stund före klockan "rang" av träningsverk i magen. Core är farligt!