Quote from Rasmus Olsson on 15 October 2009, 22:12Mumma, drack inte du glögg sadu?!
Mumma, drack inte du glögg sadu?!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:31Jag bjöd på mögelostgratinerad potatisgratäng för några veckor sedan som söndagsmiddag (Vi är 4 som skiftas om) och polaren Jonas vägrade konsekvent.
Äckligt sa han!!!Hur e det möjligt? En av universums stora gåtor!
Jag bjöd på mögelostgratinerad potatisgratäng för några veckor sedan som söndagsmiddag (Vi är 4 som skiftas om) och polaren Jonas vägrade konsekvent.
Äckligt sa han!!!
Hur e det möjligt? En av universums stora gåtor!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:39Det där är bortom mitt förstånd... Så har jag å andra sidan ett ostkonto som Luxemburgs BNP också... (H)
Det där är bortom mitt förstånd... Så har jag å andra sidan ett ostkonto som Luxemburgs BNP också... (H)
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:42Gruyere.kanske ,en underbar ost! fan nu blev jag sugen!
Gruyere.kanske ,en underbar ost! fan nu blev jag sugen!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:44Comté är att föredra framför Gruyère annars. Jag vet. Det är ost från MINA trakter! 😀
Comté är att föredra framför Gruyère annars. Jag vet. Det är ost från MINA trakter! 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:51Ostdiskussionen vilken ide! Tack Jenny!:D
Ostdiskussionen vilken ide! Tack Jenny!:D
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:54Kvibille whiskyädel var fallet då. Ofantligt tt tyckte vi andra och slök båda formarnas innehåll.
MEKK! Nu blev jag med sugen på ost. Tur man har hemma då!
Nu blir det Digestive med danablu!
Kvibille whiskyädel var fallet då. Ofantligt tt tyckte vi andra och slök båda formarnas innehåll.
MEKK! Nu blev jag med sugen på ost. Tur man har hemma då!
Nu blir det Digestive med danablu!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:55Getostcamembert.
Getostcamembert.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:56Aaa nää det är Emilie som ska ha äran! 😉
Aaa nää det är Emilie som ska ha äran! 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:04Kvibille var det ja, nu slaskar jag ner hela tangentbordet!
Kvibille var det ja, nu slaskar jag ner hela tangentbordet!