Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 13:03Jag har också två blåbärsglögg kvar sedan förra året. Funbeatträff med glögg alltså.
När släpps årets smak förresten?
Jag har också två blåbärsglögg kvar sedan förra året. Funbeatträff med glögg alltså.
När släpps årets smak förresten?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 13:06Jaaa, FB-glöggkväll i Göteborg! 😀 Vilken bra idé Magnus. (t+)
Jaaa, FB-glöggkväll i Göteborg! 😀 Vilken bra idé Magnus. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:34>Bastarder! Ni kan väl inte dricka glögg i oktober, mer än två månader före jul?!
Bruse, get with the times, vi är med i EU nu.
Kräftor, semlor, glögg osv. Det går bra när som helst.(saknar barndomens kräftpremiärkvällar)
>Bastarder! Ni kan väl inte dricka glögg i oktober, mer än två månader före jul?!
Bruse, get with the times, vi är med i EU nu.
Kräftor, semlor, glögg osv. Det går bra när som helst.
(saknar barndomens kräftpremiärkvällar)
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:30Och dom skriver i ´morron tråden än?!!
Jefla sjusovare! Tränar ni aldrig utan bara slöar hela dagarna va va va? 😀
Och dom skriver i ´morron tråden än?!!
Jefla sjusovare! Tränar ni aldrig utan bara slöar hela dagarna va va va? 😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 22:06Jag vill bara tala om att jag har druckit glögg i kväll. Ett mycket bra initiativ (som inte var mitt).
Jag vill bara tala om att jag har druckit glögg i kväll. Ett mycket bra initiativ (som inte var mitt).
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 22:09tt Johanna, pepparkakor också? vems ideé?
tt Johanna, pepparkakor också? vems ideé?
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 07:51Upp 05:45, ut och springa. Sista passet innan Växjö. Stelt och djävligt. Konstig känsla, första dagen på ännu ett år. Kanske ska starta upp bloggen igen? Eh, nä. Frukost i lägenheten, lyxar till det med sylt i gröten. Till slut på jobbet, kaffet smakar br
Upp 05:45, ut och springa. Sista passet innan Växjö. Stelt och djävligt. Konstig känsla, första dagen på ännu ett år. Kanske ska starta upp bloggen igen? Eh, nä. Frukost i lägenheten, lyxar till det med sylt i gröten. Till slut på jobbet, kaffet smakar br
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 08:43d morn! Ytterligare en vacker morn. Fick till och med ordning på datorn nu under mornen.
d morn! Ytterligare en vacker morn. Fick till och med ordning på datorn nu under mornen.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:06d morn! Ännu en underbar höstmorn här i Malmö, "tre trees are singing, the birds are swinging!" och solen skiner vackert också... Ha en bra dag alla! 🙂
Peace & love!
d morn! Ännu en underbar höstmorn här i Malmö, "tre trees are singing, the birds are swinging!" och solen skiner vackert också... Ha en bra dag alla! 🙂
Peace & love!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:14Så fort det blir kallt borde man börja dricka glögg!
Så fort det blir kallt borde man börja dricka glögg!