Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 08:59DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR!!
i alla fall här i Kista just nu
:D:D:D:D:D
mysigt!
DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR!!
i alla fall här i Kista just nu
:D:D:D:D:D
mysigt!
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:02blää.. snö, kyla och skrapa bilen
gör mig till björn, nu direkt!
blää.. snö, kyla och skrapa bilen
gör mig till björn, nu direkt!
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:09jag blev sugen på pepparkaka och glögg.
jag blev sugen på pepparkaka och glögg.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:12F**k, het glögg, hade nästan glömt hur tt det är!
F**k, het glögg, hade nästan glömt hur tt det är!
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:34Peter, vaaad har vi sagt om svordomar?!
men glögg är riktigt tt. Jag gillar helt vanlig standard vinglögg, typ Blossa eller nått.
Peter, vaaad har vi sagt om svordomar?!
men glögg är riktigt tt. Jag gillar helt vanlig standard vinglögg, typ Blossa eller nått.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:40Mmm.... Glögg! 🙂
d morn förresten! :D(t+)
Mmm.... Glögg! 🙂
d morn förresten! :D(t+)
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2009, 09:41d morn!
Inne på min tredje frukost. Blir nog sen lunch. Ikväll blir det boul med jobbet.
d morn!
Inne på min tredje frukost. Blir nog sen lunch. Ikväll blir det boul med jobbet.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:46Min sovmorn gick om intet eftersom grannarna under renoverar. Tack så jävla mycket. Dessutom byter de fönster i huset mitt emot. Det låter. Högt. Men jag förlät dem nästan när jag drog undan gardinerna och såg pojkarna i arbete.
Min sovmorn gick om intet eftersom grannarna under renoverar. Tack så jävla mycket. Dessutom byter de fönster i huset mitt emot. Det låter. Högt. Men jag förlät dem nästan när jag drog undan gardinerna och såg pojkarna i arbete.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:07ufff, vad irriterande, min sovmorn gick också om intet. Men det beror på att jag måste vara på jobbet kl. 8.
Inga pojkar.
Inga flickor.
Bara snö och drömmar om pepparkakor och glögg.
ufff, vad irriterande, min sovmorn gick också om intet. Men det beror på att jag måste vara på jobbet kl. 8.
Inga pojkar.
Inga flickor.
Bara snö och drömmar om pepparkakor och glögg.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:15Håkan: Nu har jag varit sugen på glögg i en timme... Jag hade helt förträngt glögg fram tills nu, när du började prata om det... Så jag skyller helt enkelt mitt glögg-begär på dig! :D(t+)
Håkan: Nu har jag varit sugen på glögg i en timme... Jag hade helt förträngt glögg fram tills nu, när du började prata om det... Så jag skyller helt enkelt mitt glögg-begär på dig! :D(t+)