Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:56Flexa med fjädringen lite och hoppa upp på spåret och åk ut och träffa lite folk då?
Flexa med fjädringen lite och hoppa upp på spåret och åk ut och träffa lite folk då?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:02Nån måste slå på strömmen och öppna vagnhallsportarna också.
Nån måste slå på strömmen och öppna vagnhallsportarna också.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:27Äh, strömmen är väl bara att tjuvkoppla, och portarna kör du rakt igenom!
Äh, strömmen är väl bara att tjuvkoppla, och portarna kör du rakt igenom!
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:55Åh, Anders vad uppmuntrande du är. Hm, men nu står Göteborgs 186:an ivägen. Tror du han vill med ut i friheten?
Åh, Anders vad uppmuntrande du är. Hm, men nu står Göteborgs 186:an ivägen. Tror du han vill med ut i friheten?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:09o herregud bruse!! en timme är vad det tar mig o komma ur sängen 😛
(därmed inte sagt att det inte finns simultankapacitet även där...hihi)
o herregud bruse!! en timme är vad det tar mig o komma ur sängen 😛
(därmed inte sagt att det inte finns simultankapacitet även där...hihi)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:13Den här mornen var allt annat än d, brutaltrött när klockan ringde och tyvärr piggnade jag inte till sen heller utan har gått omkring och känt mig lite smågrinig och offside hela dagen. Man kan inte vara på topp varje dag sägs det.. 🙁
Den här mornen var allt annat än d, brutaltrött när klockan ringde och tyvärr piggnade jag inte till sen heller utan har gått omkring och känt mig lite smågrinig och offside hela dagen. Man kan inte vara på topp varje dag sägs det.. 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2009, 07:37Rackarns vad ni skriver bara för att jag råkar vara borta en dag!
Rackarns vad ni skriver bara för att jag råkar vara borta en dag!
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 07:42d morn alla kära singlar!
Har sovit oförskämt tt, tills jag vaknade halv fem i morse! Men jag somnade faktiskt om nästan på en gång, så det gör inte så mycket. Denna företeelse har dock drabbat mig ett flertal gånger sedan jag gjorde mig till singel. Varf
d morn alla kära singlar!
Har sovit oförskämt tt, tills jag vaknade halv fem i morse! Men jag somnade faktiskt om nästan på en gång, så det gör inte så mycket. Denna företeelse har dock drabbat mig ett flertal gånger sedan jag gjorde mig till singel. Varf
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 09:02d morn typ eller nåt....inom loppet av en vecka har Xboxen havererat, vinterdäcken visat sig för dåliga = nyköp och igår pajade datorn. Har ägnat större delen av natten åt felsökning och omformatering bara för att finna att hårddisken är slut. Till råga p
d morn typ eller nåt....inom loppet av en vecka har Xboxen havererat, vinterdäcken visat sig för dåliga = nyköp och igår pajade datorn. Har ägnat större delen av natten åt felsökning och omformatering bara för att finna att hårddisken är slut. Till råga p
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2009, 09:04AnnaKarin, du får kalla på The Bicycle Repairman.... menar, The Computer Repairman.
AnnaKarin, du får kalla på The Bicycle Repairman.... menar, The Computer Repairman.