Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 07:39Antingen sex, träna eller första koppen kaffe, vanligtvis alltså.
d morn!
Antingen sex, träna eller första koppen kaffe, vanligtvis alltså.
d morn!
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2009, 08:07d morn!
Min morn idag har inneburit:
lagade fyra matlådor med kyckling ris och currysås
vikt ihop en stortvätt
druckit latte
ringt nåra samtal
diskat
och nu äter jag gröt.Detta har tagit mig ca 57 minuter!
Slå det ni tjejer som säger ni kan göra flera
d morn!
Min morn idag har inneburit:
lagade fyra matlådor med kyckling ris och currysås
vikt ihop en stortvätt
druckit latte
ringt nåra samtal
diskat
och nu äter jag gröt.
Detta har tagit mig ca 57 minuter!
Slå det ni tjejer som säger ni kan göra flera
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 08:20d morn!
Bruse: Jisses, vad energisk du är på mornen, blev trött av att bara läsa vad du hade gjort 🙂
Kan inte påstå att min morn är så energirik, har haft astma inatt, vilket innebär, dåligt med sömn och mkt medicin som gör mig skakis och trött 🙁
d morn!
Bruse: Jisses, vad energisk du är på mornen, blev trött av att bara läsa vad du hade gjort 🙂
Kan inte påstå att min morn är så energirik, har haft astma inatt, vilket innebär, dåligt med sömn och mkt medicin som gör mig skakis och trött 🙁
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 08:59Gjorde illa vaden i helgen...få hålla mig lugn denhär veckan.:-(
Pratade i tlefon till 00:30 .......Idag är jag en riktig töttmössa..
Men jag får nog skylla mig själv (Men det är skönt att beklaga sig)
Gjorde illa vaden i helgen...få hålla mig lugn denhär veckan.:-(
Pratade i tlefon till 00:30 .......Idag är jag en riktig töttmössa..
Men jag får nog skylla mig själv (Men det är skönt att beklaga sig)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:03d morn! Jag är trött som ett djur idag... Och jag har träningsvärk _överallt_ (hur sjutton stretchar man när hela träningspasset består av att stretcha?)... Men det är fortfarande en underbar känsla! 😀
Ha en bra dag! (t+)
d morn! Jag är trött som ett djur idag... Och jag har träningsvärk _överallt_ (hur sjutton stretchar man när hela träningspasset består av att stretcha?)... Men det är fortfarande en underbar känsla! 😀
Ha en bra dag! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:14En fråga och en vild chansning att nån kanske kan svaret. Fick lust nu på mornen att lyssna på en låt men kommer inte ihåg vad den heter eller vem som har gjort den. Det enda jag kommer ihåg är det ungefärliga ljudet och musikvideo.
Så om nån som gillar t
En fråga och en vild chansning att nån kanske kan svaret. Fick lust nu på mornen att lyssna på en låt men kommer inte ihåg vad den heter eller vem som har gjort den. Det enda jag kommer ihåg är det ungefärliga ljudet och musikvideo.
Så om nån som gillar t
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:31Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit?
*går nu ur gruppen SINGEL igen för att undvika missförstånd...* 🙂
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit?
*går nu ur gruppen SINGEL igen för att undvika missförstånd...* 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:33Fan David, det är ju helt rätt!
Sjukt bra morn helt plötsligt! (t+)
Fan David, det är ju helt rätt!
Sjukt bra morn helt plötsligt! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:42Thank you! Riktigt skön låt. Spelas förmodligen i stereo här på kontoret nu då. 😉
Thank you! Riktigt skön låt. Spelas förmodligen i stereo här på kontoret nu då. 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:28Måndag morn, lika ensam fortfarande...
Måndag morn, lika ensam fortfarande...