Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 13:32Nu har mornen övergått til eftermiddag och solen står högt. Blir en kalasdag!
Nu har mornen övergått til eftermiddag och solen står högt. Blir en kalasdag!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:44Johanna Mowgli lundeberg! det låter fin fint det!:D
Johanna Mowgli lundeberg! det låter fin fint det!:D
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2009, 08:45dmorn kamrater! En strålande morn med krisp i gräset.
Men fy tusan vad ni sitter och skriver mycket på kvällen! Vågar ju inte gå ut för då verkar jag missa en del skojs.
dmorn kamrater! En strålande morn med krisp i gräset.
Men fy tusan vad ni sitter och skriver mycket på kvällen! Vågar ju inte gå ut för då verkar jag missa en del skojs.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:05Hehe jo vilda diskussioner långt in på småtimmarna och alla är lika envisa.(H:)
Nu laddar jag inför klubbmästerskapet som drar igång om 2 timmar, jag satsar på att inte komma sist så allt annat än det är jag nöjd med. (t+)
Hehe jo vilda diskussioner långt in på småtimmarna och alla är lika envisa.(H:)
Nu laddar jag inför klubbmästerskapet som drar igång om 2 timmar, jag satsar på att inte komma sist så allt annat än det är jag nöjd med. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2009, 09:12Lycka till Manne!
Lycka till Manne!
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:18Tack så mycket Bruse!
Tack så mycket Bruse!
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:23Stort lycka till, Manne. Kör så det ryker bara! 😀
Stort lycka till, Manne. Kör så det ryker bara! 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 10:31d Morn!!gäsp
d Morn!!gäsp
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 12:04Morrn! En härligt solig höstdag i norra Stockholm.
Morrn! En härligt solig höstdag i norra Stockholm.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 12:19d eftermiddag.
d eftermiddag.