Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:46Jag gillar Jenny, hon tar allt så bokstavligt. Det gör livet lite mer spännande.
Jag gillar Jenny, hon tar allt så bokstavligt. Det gör livet lite mer spännande.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:51Niklas: GILLAR DU MIG?!!! Men dååååå behöver jag ju inte leta reda på nån myrstack längre! (H:) 😉
Niklas: GILLAR DU MIG?!!! Men dååååå behöver jag ju inte leta reda på nån myrstack längre! (H:) 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 11:53Hehe, Jenny liknade Niklas med en myrstack. Fortsättning följer (hoppas jag).
Hehe, Jenny liknade Niklas med en myrstack. Fortsättning följer (hoppas jag).
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:57Hmm.. jag pausar nog nu och går på lunch istället. Börjar bli obehagligt nu då jag börjar få vibbar av att bli bunden vid en myrstack.
Hmm.. jag pausar nog nu och går på lunch istället. Börjar bli obehagligt nu då jag börjar få vibbar av att bli bunden vid en myrstack.
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 11:58Smaklig måltid Niklas!
Smaklig måltid Niklas!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 12:58Äta myror?
Äta myror?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:01DET kittlar, det vet vi!
DET kittlar, det vet vi!
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 13:08Vet vi?
Vet vi?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:13Nu ska ni inte lura i barnen att de ska käka myror och pilla på 600 voltsledningar.
Nu ska ni inte lura i barnen att de ska käka myror och pilla på 600 voltsledningar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:31Men vilken tur du har elvan, för nu ska dom bygga spårvagnar här igen... (H)
Kan du va på väg tillbaka månne?
Men vilken tur du har elvan, för nu ska dom bygga spårvagnar här igen... (H)
Kan du va på väg tillbaka månne?