Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:10Behandla andra som du själv vill bli behandlad...
Behandla andra som du själv vill bli behandlad...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 01:17Gick inte 11:ans spårvagn till sankta?
Gick inte 11:ans spårvagn till sankta?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 07:12När jag bodde i Helsingborg fanns det inte så många spårvägslinjer som elva. Numera finns det inga alls.
Jag står här och fryser i vagnhallen, ingen som vill komma och värma mig?
När jag bodde i Helsingborg fanns det inte så många spårvägslinjer som elva. Numera finns det inga alls.
Jag står här och fryser i vagnhallen, ingen som vill komma och värma mig?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:20Testa med tigerbalsam det funkar,d morn föresten!(H)
Testa med tigerbalsam det funkar,d morn föresten!(H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:40600 volt likström kittlar störtskönt!
600 volt likström kittlar störtskönt!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:44600 volt säger du? Får testa det vid tillfälle! 😉
600 volt säger du? Får testa det vid tillfälle! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 10:48Rolig du Jenny!
Rolig du Jenny!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:04Bruse: Jasså? Men jag vill också att det ska kittla skönt...
Bruse: Jasså? Men jag vill också att det ska kittla skönt...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:11Myror och kärlek/förälskelse fungerar bra för det också, och har färre bieffekter.
Myror och kärlek/förälskelse fungerar bra för det också, och har färre bieffekter.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 11:42Niklas: Tack för tipset! *springer iväg för att leta reda på en fet myrstack att rulla sig i* 😀
Niklas: Tack för tipset! *springer iväg för att leta reda på en fet myrstack att rulla sig i* 😀