Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:10jag trodde du gillade hårt?
Bruse är hård mot de hårda...typ...?
jag trodde du gillade hårt?
Bruse är hård mot de hårda...typ...?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:21UPS. Inget är mer retligt än när saker försvinner pga en "glitch".
UPS. Inget är mer retligt än när saker försvinner pga en "glitch".
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 10:35Bruse är mjuk och mot de snälla.
Bruses är hård med flickor.Det ena utesluter inte det andra, en UPS.s till NAS:en, en kolfiberram till mig och en mtb till Johanna.
Bruse är mjuk och mot de snälla.
Bruses är hård med flickor.
Det ena utesluter inte det andra, en UPS.s till NAS:en, en kolfiberram till mig och en mtb till Johanna.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:37presenter für alle!
vad får jag, Bruse?
en smarrig expresso?
en kolfiberpump?
ett par snygga strümpor?
en rakhyvel?😀
presenter für alle!
vad får jag, Bruse?
en smarrig expresso?
en kolfiberpump?
ett par snygga strümpor?
en rakhyvel?
😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 10:41Åh, Håkan till dig har jag nåt riktigt speciellt och fint. Säger inte var det är, men du kommer att gilla det!
Åh, Håkan till dig har jag nåt riktigt speciellt och fint. Säger inte var det är, men du kommer att gilla det!
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 10:45Förresten, apropå den där supersexiga kolfiberpumpen jag visade, som fick flickorna att leta efter batteriluckan på, den hann jag aldrig använda. Langade över den till en kamrat med punka när jag passerade honom på Tour de Retard, men han tappade den sen.
Förresten, apropå den där supersexiga kolfiberpumpen jag visade, som fick flickorna att leta efter batteriluckan på, den hann jag aldrig använda. Langade över den till en kamrat med punka när jag passerade honom på Tour de Retard, men han tappade den sen.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 12:11Men Bruse, är inte flickor snälla!?
Men Bruse, är inte flickor snälla!?
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 12:24Har jag nåt annat?
Har jag nåt annat?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:10Vad då har jag nåt annat?
Vad då har jag nåt annat?
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 20:12sagt skulle jag säga där. Har jag sagt nåt annat.
Fort å fel.
sagt skulle jag säga där. Har jag sagt nåt annat.
Fort å fel.