Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:18Bruse! Det hade du inte behövt bekymra dig för i går och i förrgår då gick det inte fort!:D
Bruse! Det hade du inte behövt bekymra dig för i går och i förrgår då gick det inte fort!:D
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:20Men Bruse då...så här sa du ju:
"Bruse är mjuk och mot de snälla.
Bruses är hård med flickor."Innebär inte det att flickor _inte_ är snälla i din mening?
Eller...Bruses ? Det där S:et la jag inte märke till förut. Då KAN ju saker o ting tolkas anno
Men Bruse då...så här sa du ju:
"Bruse är mjuk och mot de snälla.
Bruses är hård med flickor."
Innebär inte det att flickor _inte_ är snälla i din mening?
Eller...Bruses ? Det där S:et la jag inte märke till förut. Då KAN ju saker o ting tolkas anno
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 20:22(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:24Verkar som Sofie nyss har vaknat i d morn-tråden.
Verkar som Sofie nyss har vaknat i d morn-tråden.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:30Nä. Men FÖRLÅT om man inte märker varenda bokstav då! :@
Kanske för att jag är så änglalik så sådana tankar inte slår mig det första de gör? Ja, SÅ måste det vara. Så oskyldig som mig kan väl ingen vara? (H)
Nä. Men FÖRLÅT om man inte märker varenda bokstav då! :@
Kanske för att jag är så änglalik så sådana tankar inte slår mig det första de gör? Ja, SÅ måste det vara. Så oskyldig som mig kan väl ingen vara? (H)
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:32Så _ÄR_ det Sofie! Ren som snö... 😉
Så _ÄR_ det Sofie! Ren som snö... 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:35Mm, TACK Mats! Äntligen nån på min sida! Blir attackerad på det där sättet... Vet hut folk (inte Mats såklart)!
Mm, TACK Mats! Äntligen nån på min sida! Blir attackerad på det där sättet... Vet hut folk (inte Mats såklart)!
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 20:42Har jag gjort nåt dumt nu igen?
Har jag gjort nåt dumt nu igen?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:45Nja...kanske mest den där rostiga gamla spårvagnen ändå...
Nja...kanske mest den där rostiga gamla spårvagnen ändå...
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:03Hmpf! Jag är inte rostig, jag är faktiskt helt nylackad iår!
Hmpf! Jag är inte rostig, jag är faktiskt helt nylackad iår!