Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

AnnaKarin, skall genast sluta tycka synd om mig själv efter 20 min cykling i blötsnö.

Du får en klapp på kinden från mig... (L)

Morgens! Vaknade med skaplig huvudvärk idag, så frukost kommer bland annat bestå av piller. (t+) Hoppas att ni alla får en underbar dag! 🙂

AnnaKarin ! Nu kan det bara bli bättre(t+) ..Jajjamenn...

Nu tar vi varandra i händer och sjunger tillsammans Ernst Rolfs gamla slagdänga "Bättre och bättre dag för dag":

Tack för medkänslan 🙂 Nu känns det genast mycket bättre (t+) lämnar in xboxen med UPS på lunchen, sätter i ny hd i helgen och fixar bildäck när lönen kommer. Livet leker (nästan) igen

Nu blir jag orolig på riktigt när jag läser den här tråden. Är i Skåne denna vecka och så skriver ni om blötsnö och vinterdäck (#) Nu blir jag faktiskt tveksam om jag vill komma hem till stockholm igen??

d morn!

Fantastiskt vacker resa till jobbet denna morn, där dimman låg över sjöarna i Alingsåstrakten och frosten bredde ut sig över åkrarna. Nästan lite julkänsla. 🙂 Nu sitter jag framför datorn med mornkaffet med två fleecetröjor på mig, kallt inne,

Dunjacka?! Jag slutade med kortbyxor för två veckor sen. Vinterjacka åker på om... typ nån månad.

dmorn! Fint väder idag... Förmodligen kallt. Men än så länge är det inget som rått på min skinnjacka. So here we ! todelooO! 🙂

Helt underbar morn! Sol, det biter i kinderna och klart och friskt! Njöt av vartenda steg till jobbet.
d morn helt enkelt!