Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:27wohooo, jag får med mig Mats ner i avgrunden i alla fall.
come over to the daaark side, we have Glögg 😀
wohooo, jag får med mig Mats ner i avgrunden i alla fall.
come over to the daaark side, we have Glögg 😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:29Håkan, ta med dig en flaska glögg och kom hit och ta sovmorn med mig (L)
Håkan, ta med dig en flaska glögg och kom hit och ta sovmorn med mig (L)
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:00lätt!
Skicka en karta och portkod bara så kommer jag !dit alltså 😉
vill du ha russin och mandel i glöggen eller dricker du den rent?
lätt!
Skicka en karta och portkod bara så kommer jag !
dit alltså 😉
vill du ha russin och mandel i glöggen eller dricker du den rent?
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2009, 11:21Bastarder! Ni kan väl inte dricka glögg i oktober, mer än två månader före jul?!
Bastarder! Ni kan väl inte dricka glögg i oktober, mer än två månader före jul?!
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:23Då skippar vi väl glöggen. Nöjd?
Då skippar vi väl glöggen. Nöjd?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:28Jag har lagrat en flaska hemmagjord glögg från förra året i mitt vinställ. *mmmm* 😉 Snart dags att sätta ny! 😀
(Sorry, kunde inte låta bli..., hehe)
Jag har lagrat en flaska hemmagjord glögg från förra året i mitt vinställ. *mmmm* 😉 Snart dags att sätta ny! 😀
(Sorry, kunde inte låta bli..., hehe)
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:30Har två flaskor glögg ståendes här i skåpet på jobbet, lagrade sen ifjol. 🙂
Man kanske ska värma på en i eftermiddag? Iofs, har bilen här, och den behöver med hem... hmmm...
Har två flaskor glögg ståendes här i skåpet på jobbet, lagrade sen ifjol. 🙂
Man kanske ska värma på en i eftermiddag? Iofs, har bilen här, och den behöver med hem... hmmm...
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2009, 11:34Har kvar en oöppnad blåbärsglögg. Men den åker inte fram förrän tidigast 1 advent.
Har kvar en oöppnad blåbärsglögg. Men den åker inte fram förrän tidigast 1 advent.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:46Hmmm, skall nästa FB träff i Gbg bli en "glöggkväll".
För att bli kunna lämna plats i skåpet åt årets sorter. Har nog två flaskor kvar jag med. Lär nog kunna bli en tung dag för huvudet efteråt...
Hmmm, skall nästa FB träff i Gbg bli en "glöggkväll".
För att bli kunna lämna plats i skåpet åt årets sorter. Har nog två flaskor kvar jag med. Lär nog kunna bli en tung dag för huvudet efteråt...
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:47Bruse: Det är väl klart att man kan dricka glögg i oktober? Kan man dricka glögg på midsommar kan man dricka glögg i oktober... 😉
Bruse: Det är väl klart att man kan dricka glögg i oktober? Kan man dricka glögg på midsommar kan man dricka glögg i oktober... 😉