Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:20Jajamen, Emelie, pepparkakor, mandel och russin.
Jajamen, Emelie, pepparkakor, mandel och russin.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:38Prinsen av Peking? Har du finfrämmat Ulf eller är det ett husdjur 🙂
Prinsen av Peking? Har du finfrämmat Ulf eller är det ett husdjur 🙂
Quote from Jonny Persson on 15 October 2009, 09:46Prinsen av Peking är en av plattorna Krunegård släppte igår. Mycket bra! Den började även min dag idag. Ett ypperligt sätt att starta dagen!
Prinsen av Peking är en av plattorna Krunegård släppte igår. Mycket bra! Den började även min dag idag. Ett ypperligt sätt att starta dagen!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 10:13Bra när man slipper svara själv på frår som ställs till en. 🙂
Som den skivan är bra! Tror jag ska lyssna på den en gång till, bara för att.
Bra när man slipper svara själv på frår som ställs till en. 🙂
Som den skivan är bra! Tror jag ska lyssna på den en gång till, bara för att.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 10:15Ulf ... och hans assistent Mackan 😀
och jag gågglar och ser vad jag kan hitta, det verkar som att jag har missat nåt.
Ulf ... och hans assistent Mackan 😀
och jag gågglar och ser vad jag kan hitta, det verkar som att jag har missat nåt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 10:19Håkan: spotify:album:4AFcwwOL0XcZE5hnHN3Fjc
Håkan: spotify:album:4AFcwwOL0XcZE5hnHN3Fjc
Quote from Rasmus Olsson on 15 October 2009, 10:19Mors, nymaserad och mör. Ska inte svara i telefon, blev så fel förra gången jag gjorde det. Fattade ingenting och sluddrade.
Mors, nymaserad och mör. Ska inte svara i telefon, blev så fel förra gången jag gjorde det. Fattade ingenting och sluddrade.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 20:55å så tt johanna 🙂 men testa mögelost på pepparkakorna- så tt! VILL HA!
å så tt johanna 🙂 men testa mögelost på pepparkakorna- så tt! VILL HA!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:56Eller hur, Emelie, det är mumma!
Eller hur, Emelie, det är mumma!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:57mmm eller hur
mmm eller hur