Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d Morn alla singlar! Trist väder, men det går nog att göra en bra dag av denna lördag iaf. Själv ska jag nog (om det inte regnar) ta en rask promenad in till stan (ca 1½ mil). Bra träning!

d morn! Idag ska jag åka till min kära familj i Gävle/Hedesunda! 😀 😀 😀 saknar dom jättemycket, så det ska bli härligt. Lillbrorsan fyller år, så vi ska fira honom också.

Vad hittar alla ni på idag då?

Har redan hunnit jobba, migrerat en printserver för DLC och diskat. Ska väl kasnke justera ett styrlager, eller så dricker jag kaffe. Sen ett möte på Djurgården och gravöl för nedläggelse av delar av vår föreningsverksamhet.

Ojojoj! Det är folk här som ska utbildas.... hoppas hoppas de tar ut mig och kör med mig. Rycker lite i mina spakar, drar lite i min broms, sandar lite på skenorna, vänder min bygel.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH vad skönt det ska bli! 😀

d morn! Idag ska det flyttas på en kompis... Eller han får nog röra sig alldeles själv, men hans möbler och saker ska flyttas. Och jag ska hjälpa till. 🙂

Morn kamrater!

Frukost samt ut på stan för införskaffning av badbrallor!

Senarare ut till stugan för avstängning av vatten, börjar bli frysrisk. 😀

Det är nog bäst det, Elvis, annars kan du ju inte vara med och bada om en vecka 😉

d morn Fröken Lu!

Jo, det kan du ju ha rätt i.
Kanske du kan ge tips om färg, samt typ av brallor? 😉

Kanske nåt som matchar badmössan?

Morrn, morrn, förresten. Softar hemma efter gårdagens kalas innan det är dags att strosa ut på stan.

Kan bli svårt att hitta brallor med fena. 😀

Glöm inte paraplax i vädret...