Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 10:40WOW!!! *tänder till* Ta det l-u-g-n-t med nördandet... Tänk att jag sitter och behöver koncentrera mig lite på jobbet... Kan inte gå omkring och vara helt upphetsad... 😉
WOW!!! *tänder till* Ta det l-u-g-n-t med nördandet... Tänk att jag sitter och behöver koncentrera mig lite på jobbet... Kan inte gå omkring och vara helt upphetsad... 😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 10:43Sorry! I t a bit carried away, vilket inte är helt ovanligt när det gäller mig och miljövänliga transporter... 😀
Sorry! I t a bit carried away, vilket inte är helt ovanligt när det gäller mig och miljövänliga transporter... 😀
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:52oooo, vackert Mats, lite nördande är aldrig fel.
Det närmaste jag kommer är en kollega på jobbat (Erland) som varit med och skrivit en bok om SQL. Kaptiel 17 för er som vill veta lite mer om hur man bygger ett index i en databas.http://www.manning.com
oooo, vackert Mats, lite nördande är aldrig fel.
Det närmaste jag kommer är en kollega på jobbat (Erland) som varit med och skrivit en bok om SQL. Kaptiel 17 för er som vill veta lite mer om hur man bygger ett index i en databas.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 12:55Jo visst började dagen bra underbart att kolla lite på anteckningarna innan tentan och sen kommer man till tentan får tentan och inser- "vad är det här? , det här har inte jag pluggat på" jag har aldrig behövt en värmde kram så mycket som jag gör nu, dess
Jo visst började dagen bra underbart att kolla lite på anteckningarna innan tentan och sen kommer man till tentan får tentan och inser- "vad är det här? , det här har inte jag pluggat på" jag har aldrig behövt en värmde kram så mycket som jag gör nu, dess
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:08Emelie,
kooom gumman (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Emelie,
kooom gumman (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:11🙂 tack ¨Håkan
🙂 tack ¨Håkan
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:12Jag tyckte det var intressant! 😀
nu har jag tränat box med/mot Anders.
Jag tyckte det var intressant! 😀
nu har jag tränat box med/mot Anders.
Quote from Jonny Persson on 6 November 2009, 13:21Håkan: Sommarskog misstänker jag...
Håkan: Sommarskog misstänker jag...
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:29Trist Emelie! Du tror inte att det kan ha gått nårlunda bra ändå då? *kram*
I ett relaterat ämne så kan jag berätta att jag precis har fått in en bunt på 40-talet tentor i "Transportsektorn i samhällsekonomin" på mitt skrivbord. Galet skönt att det inte
Trist Emelie! Du tror inte att det kan ha gått nårlunda bra ändå då? *kram*
I ett relaterat ämne så kan jag berätta att jag precis har fått in en bunt på 40-talet tentor i "Transportsektorn i samhällsekonomin" på mitt skrivbord. Galet skönt att det inte
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:48Emelie,
det var så lite så 🙂Macka,
jupp, han är det fast han heter nog egentligen SommErskog men det verkar vara svårt att få till. På alla ställen på intranätet stavar de med a och även på mailen stavar de med a.
Emelie,
det var så lite så 🙂
Macka,
jupp, han är det fast han heter nog egentligen SommErskog men det verkar vara svårt att få till. På alla ställen på intranätet stavar de med a och även på mailen stavar de med a.