Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

WOW!!! *tänder till* Ta det l-u-g-n-t med nördandet... Tänk att jag sitter och behöver koncentrera mig lite på jobbet... Kan inte gå omkring och vara helt upphetsad... 😉

Sorry! I t a bit carried away, vilket inte är helt ovanligt när det gäller mig och miljövänliga transporter... 😀

oooo, vackert Mats, lite nördande är aldrig fel.
Det närmaste jag kommer är en kollega på jobbat (Erland) som varit med och skrivit en bok om SQL. Kaptiel 17 för er som vill veta lite mer om hur man bygger ett index i en databas.

http://www.manning.com

Jo visst började dagen bra underbart att kolla lite på anteckningarna innan tentan och sen kommer man till tentan får tentan och inser- "vad är det här? , det här har inte jag pluggat på" jag har aldrig behövt en värmde kram så mycket som jag gör nu, dess

Emelie,
kooom gumman (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

🙂 tack ¨Håkan

Jag tyckte det var intressant! 😀
nu har jag tränat box med/mot Anders.

Håkan: Sommarskog misstänker jag...

Trist Emelie! Du tror inte att det kan ha gått nårlunda bra ändå då? *kram*

I ett relaterat ämne så kan jag berätta att jag precis har fått in en bunt på 40-talet tentor i "Transportsektorn i samhällsekonomin" på mitt skrivbord. Galet skönt att det inte

Emelie,
det var så lite så 🙂

Macka,
jupp, han är det fast han heter nog egentligen SommErskog men det verkar vara svårt att få till. På alla ställen på intranätet stavar de med a och även på mailen stavar de med a.