Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 09:31Men Jessie ! Ta det lungt med honom tänk på att han har blivit Väääälgit gammal(H)
Men Jessie ! Ta det lungt med honom tänk på att han har blivit Väääälgit gammal(H)
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 10:20Tack för uppvaktningen. (L)
Idag är det fest på Karbin, nån som vill ha tårta?
Tack för uppvaktningen. (L)
Idag är det fest på Karbin, nån som vill ha tårta?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 10:38d morn, spin-marathon idag 12-16 här i uppsala på friskis. Det är första gången jag testar nåt liknande och det ska bli spännande att se hur pigg jag är ikväll. Gubben på min vänstra axel säger att jag kanske borde försöka hålla igen lite under första/and
d morn, spin-marathon idag 12-16 här i uppsala på friskis. Det är första gången jag testar nåt liknande och det ska bli spännande att se hur pigg jag är ikväll. Gubben på min vänstra axel säger att jag kanske borde försöka hålla igen lite under första/and
Quote from Fredric Lagerström on 7 November 2009, 10:48Lycka till Kalle!!
Min livsstrategi idag:
1. Diska
2. Ta fram cykeln
3. Ringa exet som fyller år
4. Cykla
5. ?
Lycka till Kalle!!
Min livsstrategi idag:
1. Diska
2. Ta fram cykeln
3. Ringa exet som fyller år
4. Cykla
5. ?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 17:18Grattis Elvis! (L)
Grattis Elvis! (L)
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:40gratulerar el-vispen!
gratulerar el-vispen!
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 21:04Grattisulerar Elvis! 🙂
Grattisulerar Elvis! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 22:04Grattis Elvis!
http://www.youtube.com/watch?v=5FO7XaDs_8Y&feature=related
Grattis Elvis!
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 10:43dmorn dmorn! Så mysigt det är att vakna av att det finns folk runtomkring... (H:) Idag ska det bytas däck på bilen. Hur svårt kan det vara? 🙂
dmorn dmorn! Så mysigt det är att vakna av att det finns folk runtomkring... (H:) Idag ska det bytas däck på bilen. Hur svårt kan det vara? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 November 2009, 11:03Du är väl en händig kvinna? Minns parollen "kvinnor kan"! Det är nu du visar hur frigjord och jämställd du är, om du har förtjänat rösträtten som kvinna.
Du är väl en händig kvinna? Minns parollen "kvinnor kan"! Det är nu du visar hur frigjord och jämställd du är, om du har förtjänat rösträtten som kvinna.