Quote from Fredric Lagerström on 8 November 2009, 16:29Efter det får man byta rygg oxå
Efter det får man byta rygg oxå
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:41Du Kalle - du vet att det är tänkt att man ska byta dem FÖRE snöstormen va? *kastar febrilt bäver i trähus* 😉
Du Kalle - du vet att det är tänkt att man ska byta dem FÖRE snöstormen va? *kastar febrilt bäver i trähus* 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:51Det gäller ju bara att bestämma sig för innan vilken snöstorm. Satsar själv på den som kommer _efter_ att jag bytt däck...
Det gäller ju bara att bestämma sig för innan vilken snöstorm. Satsar själv på den som kommer _efter_ att jag bytt däck...
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:51"Jag tror jag klarar mig nån vecka till, det brukar inte bli snö här" 😉
"Jag tror jag klarar mig nån vecka till, det brukar inte bli snö här" 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 19:05"Jag har beställt däck, de har bara inte kommit än..."
och
"Man MÅSTE ju inte ta bilen överallt om det skulle bli vinterväglag INNAN jag hunnit byta?"(H)
"Jag har beställt däck, de har bara inte kommit än..."
och
"Man MÅSTE ju inte ta bilen överallt om det skulle bli vinterväglag INNAN jag hunnit byta?"
(H)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 20:09Nej, det går väl minst ett lokaltåg i veckan där du bodde. 😉 *duckar*
Nej, det går väl minst ett lokaltåg i veckan där du bodde. 😉 *duckar*
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 20:17Vart det inte smalspår där? *springer hals över huvud*
Vart det inte smalspår där? *springer hals över huvud*
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:07Trasselsudden, jag gillade Mats tolkning av videon bättre ... det verkar som att du fortfarande har en massa aggressioner du behöver bli av med. Andas iiiin, släpp ner axlarna, andas uuuuuut.
tålamod, "jacking" kan ta tid men det blir oftast mycket bätt
Trasselsudden, jag gillade Mats tolkning av videon bättre ... det verkar som att du fortfarande har en massa aggressioner du behöver bli av med. Andas iiiin, släpp ner axlarna, andas uuuuuut.
tålamod, "jacking" kan ta tid men det blir oftast mycket bätt
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:11Tsss... Mats håller på med BODY BALANCE... Jag håller på med KICKBOXNING... hallå... Vad är det du inte fattar?
Tsss... Mats håller på med BODY BALANCE... Jag håller på med KICKBOXNING... hallå... Vad är det du inte fattar?
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:14kanske dags för dig också att börja med body balance alltså...?
kanske dags för dig också att börja med body balance alltså...?