Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 23:13Ok, visst fair enough... Ni är väl "oskyldiga" då... (#)
Ok, visst fair enough... Ni är väl "oskyldiga" då... (#)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 23:47En tretumskit i ett tvåtumsrör?
http://www.youtube.com/watch?v=2dTw-F6WrCk&feature=related
En tretumskit i ett tvåtumsrör?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 00:47Först och främst -> Manne: Man lägger inte ut länkar till Joddla med Siv utan att ha en varningsskylt. Begrips?! *spänner öna i*
---> både Magnus och Manne: Här går varken smalspår eller spårvagnar,eller nåt annat av det där som ni är vana vid hemifrån,
Först och främst -> Manne: Man lägger inte ut länkar till Joddla med Siv utan att ha en varningsskylt. Begrips?! *spänner öna i*
---> både Magnus och Manne: Här går varken smalspår eller spårvagnar,eller nåt annat av det där som ni är vana vid hemifrån,
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 06:39odmorning Funbeat! 😀 Uppe, nyduschad och redo att härska världen! Trött, pirrig och lite nervös över att behöva köra i 4,5 timmar i det här tillståndet. Laddar med en kopp av syrrans starkaste kaffe.nu
Hoppas att ni alla har sovit tt och länge... Hehe.
odmorning Funbeat! 😀 Uppe, nyduschad och redo att härska världen! Trött, pirrig och lite nervös över att behöva köra i 4,5 timmar i det här tillståndet. Laddar med en kopp av syrrans starkaste kaffe.nu
Hoppas att ni alla har sovit tt och länge... Hehe.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 06:53d morn. Vafan gör jag vaken nu? ska ju inte börja jobba förrän om en timme.
... ..., lycka till med vad du nu ska göra!
Själv får det bli tidigt på jobbet, om man hittar dit i mörkret. Det här mörkret är ju värre än att vara i småland, eller tom skåne.
d morn. Vafan gör jag vaken nu? ska ju inte börja jobba förrän om en timme.
... ..., lycka till med vad du nu ska göra!
Själv får det bli tidigt på jobbet, om man hittar dit i mörkret. Det här mörkret är ju värre än att vara i småland, eller tom skåne.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 07:20D MORN allihopa.
Det är en ny dag med nya möjligheter, bara solen kunde tittafram lite, jag börjar sakna den.Och Trasselsudd: var rädd om dig och kör försiktigt.
Jessie: Har ni inga bussar där?
D MORN allihopa.
Det är en ny dag med nya möjligheter, bara solen kunde tittafram lite, jag börjar sakna den.
Och Trasselsudd: var rädd om dig och kör försiktigt.
Jessie: Har ni inga bussar där?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 07:24d morn??
Det kan ju ni säga som inte suttit uppe halva natten och bråkat med hela Officepaketet för att få till några sabla diagram och som ändå har den värsta biten av skrivandet av rapporten kvar. SUCK!Edit: Klart vi har bussar, men de går ju aldrig n
d morn??
Det kan ju ni säga som inte suttit uppe halva natten och bråkat med hela Officepaketet för att få till några sabla diagram och som ändå har den värsta biten av skrivandet av rapporten kvar. SUCK!
Edit: Klart vi har bussar, men de går ju aldrig n
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 07:26Hmm... på 4,5 timmar hamnar Jenny i Skåne... Coolt! 😉
(ja, eller hemma hos mig då, men jag gissar ändå på Skåne)
Hmm... på 4,5 timmar hamnar Jenny i Skåne... Coolt! 😉
(ja, eller hemma hos mig då, men jag gissar ändå på Skåne)
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 07:37d morn! Snart är det jobbdags igen... Yay! 😀
d morn! Snart är det jobbdags igen... Yay! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2009, 07:45d morn!
Pssst Jessie. Jag har åkt buss två ggr idag redan 😉
d morn!
Pssst Jessie. Jag har åkt buss två ggr idag redan 😉