Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 10:19Tack, och krya på dig. Och mig.
Tack, och krya på dig. Och mig.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 10:39Krya på er era stackare! Ikväll ska det klättras...
Krya på er era stackare! Ikväll ska det klättras...
Quote from Fredric Lagerström on 10 November 2009, 10:48Tack 🙂
Hoppas klättringen går bra!
Rep har du ju 😉
Tack 🙂
Hoppas klättringen går bra!
Rep har du ju 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 10:49Har jag? *förvirrad*
Har jag? *förvirrad*
Quote from Fredric Lagerström on 10 November 2009, 10:51Hej, jag är en förvirrad tjej som säger:
Hej!
😉
Hej, jag är en förvirrad tjej som säger:
Hej!
😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 10:51Tack.
Trassla inte in dig i kväll bara 🙂
Jag vill också klättra.
Tack.
Trassla inte in dig i kväll bara 🙂
Jag vill också klättra.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:45Trasan: Looks like it on the picture... Men använd gärna en annan metod för att binda fast dig. 😉
Trasan: Looks like it on the picture... Men använd gärna en annan metod för att binda fast dig. 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:57Men shit vad jag är trööööög!!! (#) Tack Anders för att du fick poletten att trilla ner. (t+) Nä, de där repen kan jag inte använda, de är ju för gamla (och framförallt ruttna)...
Edit: förresten, vill du att jag börjar kalla dig för Banarne eller? Har i
Men shit vad jag är trööööög!!! (#) Tack Anders för att du fick poletten att trilla ner. (t+) Nä, de där repen kan jag inte använda, de är ju för gamla (och framförallt ruttna)...
Edit: förresten, vill du att jag börjar kalla dig för Banarne eller? Har i
Quote from Fredric Lagerström on 10 November 2009, 12:02Jaaa 😀 Trasan och Banarne!! 😀
Jaaa 😀 Trasan och Banarne!! 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:06Of course. Vilket team. 🙂
Magnus, följer gärna med nån dag innan helgen. Dock inget ledigt förrän torsdag. 🙁
Of course. Vilket team. 🙂
Magnus, följer gärna med nån dag innan helgen. Dock inget ledigt förrän torsdag. 🙁