Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:21eller Trasan och BanAnders kanske?
*knyter fast suspen*
eller Trasan och BanAnders kanske?
*knyter fast suspen*
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:29suspen skyddar bara för attacker framifrån....
suspen skyddar bara för attacker framifrån....
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:57fortsätter att klä på mig diverse skydd då...
BILD:http://www.auktionskompaniet.com/uploaded_images/0060/4007/2.JPG
fortsätter att klä på mig diverse skydd då...
BILD:http://www.auktionskompaniet.com/uploaded_images/0060/4007/2.JPG
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:05Det gäller att inte behöva gå i sådana lägen, eller att kunna hålla sig...
Det gäller att inte behöva gå i sådana lägen, eller att kunna hålla sig...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:10*asg*... Blir (jag måste vara trött. Kan inte sluta skratta) det inte svårt att utföra vissa aktiviteter om du går omkring i en sån där, Hålan?
Edit: *brister ut i ett hysteriskt skrattanfall* Förlåt. Håkan ska det stå. sbt...
*asg*... Blir (jag måste vara trött. Kan inte sluta skratta) det inte svårt att utföra vissa aktiviteter om du går omkring i en sån där, Hålan?
Edit: *brister ut i ett hysteriskt skrattanfall* Förlåt. Håkan ska det stå. sbt...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:31Här får du ett skratt till.
Blev precis kallad Mr.Perfect av min kvinnliga kund här på utbildningen. 😀
Här får du ett skratt till.
Blev precis kallad Mr.Perfect av min kvinnliga kund här på utbildningen. 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:32det är mycket möjligt att vissa aktiviteter (armhävningar, spela schack och liknande) inte blir så lätta att utföra och man kanske måste bygga in en petflaska eller avrinningsfunktion
MEN
det får det vara värt när man konstant blir hotad med stryk, pung
det är mycket möjligt att vissa aktiviteter (armhävningar, spela schack och liknande) inte blir så lätta att utföra och man kanske måste bygga in en petflaska eller avrinningsfunktion
MEN
det får det vara värt när man konstant blir hotad med stryk, pung
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:39Jag skulle aldrig slå dig, Håkan. Inte ens om du bad om det.
EDIT: Så för mig räcker det om du har på din rooooooosa badmössa.
Jag skulle aldrig slå dig, Håkan. Inte ens om du bad om det.
EDIT: Så för mig räcker det om du har på din rooooooosa badmössa.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:45...och mintgröna träningsoverall... :D(t+)
...och mintgröna träningsoverall... :D(t+)
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:47Vem har pratat om stryk? Sa bara att du ska ha uppsikt bakåt.... 😉
Vem har pratat om stryk? Sa bara att du ska ha uppsikt bakåt.... 😉