Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:40Anders: "Mr.Perfect"...? "min kvinnliga kund"?... Vad sysslar DU med för utbildning _egentligen_???
Håkan: Jag skulle aldrig slå dig heller... Det är ju bara tomma hot - det vet du väl innerst inne? (L) Jag slår bara på de som faktiskt _gillar_ det (och
Anders: "Mr.Perfect"...? "min kvinnliga kund"?... Vad sysslar DU med för utbildning _egentligen_???
Håkan: Jag skulle aldrig slå dig heller... Det är ju bara tomma hot - det vet du väl innerst inne? (L) Jag slår bara på de som faktiskt _gillar_ det (och
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:41Nej, ingen mintgrön träningsoverall. Det gröna paraplyet kan han få ha.
Nej, ingen mintgrön träningsoverall. Det gröna paraplyet kan han få ha.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:45Hjärtat: Hit me baby one more time? 😀
Hjärtat: Hit me baby one more time? 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:50Ska jag tolka det som en uppmaning, Mats, eller?
Ska jag tolka det som en uppmaning, Mats, eller?
Quote from Rasmus Olsson on 10 November 2009, 14:50Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:52Bruse, pratar jag med dig eller? Nej, jag tror inte det va? Så du är vänlig och håller dig på din kant och räcker upp handen nästa gång du har nåt du vill säga till resten av klassen.
Bruse, pratar jag med dig eller? Nej, jag tror inte det va? Så du är vänlig och håller dig på din kant och räcker upp handen nästa gång du har nåt du vill säga till resten av klassen.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:52Alltid. 🙂
Alltid. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 November 2009, 14:56Trasselsuddet, ett helt inlägg utan en enda smiley eller ... OTROLIGT!
Trasselsuddet, ett helt inlägg utan en enda smiley eller ... OTROLIGT!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:57Två lyckades hon med t.o.m... 🙂
Två lyckades hon med t.o.m... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 November 2009, 14:58Ja, vad har hänt?! Snart får hon väl ett namn å en normal avatar.
Ja, vad har hänt?! Snart får hon väl ett namn å en normal avatar.