Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 15:50så går det när man går från Terminator till vernator, han lär inte ha så mycket tid över till träning längre.
Lite kul att se Raw Pumping Iron som handlar lite om hur filmen Pumping Iron gjordes och de som tränade och tävllade ihop träffas igen när de bli
så går det när man går från Terminator till vernator, han lär inte ha så mycket tid över till träning längre.
Lite kul att se Raw Pumping Iron som handlar lite om hur filmen Pumping Iron gjordes och de som tränade och tävllade ihop träffas igen när de bli
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:20Jo "Hulken" är i riktigt fin form än! (t+)
Jo "Hulken" är i riktigt fin form än! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 06:45d Morn Världen...
Chockar kroppen med att vara uppe, klar och påväg inom 5 min från nu. (#)
d Morn Världen...
Chockar kroppen med att vara uppe, klar och påväg inom 5 min från nu. (#)
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 07:32Sov tt Jessie! (wait for it)
dmorn Jessie (för när du läser det här antar jag att du vaknat igen ;))
Magnus: det är bar träning för dig! *ler uppmuntrande*
dmorn Funbeat! Hoppas ni alla har sovit tt och är pigga och glada för att attackera denna nya da
Sov tt Jessie! (wait for it)
dmorn Jessie (för när du läser det här antar jag att du vaknat igen ;))
Magnus: det är bar träning för dig! *ler uppmuntrande*
dmorn Funbeat! Hoppas ni alla har sovit tt och är pigga och glada för att attackera denna nya da
Quote from Fredric Lagerström on 11 November 2009, 08:07Japp. d morn!
Japp. d morn!
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 09:08d morn! Nu har jag äntligen pallrat mig till jobbet och fått igång gammelburken... Ha en fin dag alla! 🙂
d morn! Nu har jag äntligen pallrat mig till jobbet och fått igång gammelburken... Ha en fin dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 10:11d morn!
Lite piggare, lite friskare och lite gladare i dag, men jag stannar hemma ändå.
d morn!
Lite piggare, lite friskare och lite gladare i dag, men jag stannar hemma ändå.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 10:24Guten morgen!
Förmiddagsfikat (med krokofanter :-)) är över och det är dags att sätta igång och jobba igen. Idag borde jag sätta ihop och få iväg månadens nyhetsbrev på svenska och tyska (som jag inte förstår många ord av), fixa lite med hemsidan, göra e
Guten morgen!
Förmiddagsfikat (med krokofanter :-)) är över och det är dags att sätta igång och jobba igen. Idag borde jag sätta ihop och få iväg månadens nyhetsbrev på svenska och tyska (som jag inte förstår många ord av), fixa lite med hemsidan, göra e
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 06:29dmorn! Ny dag, nya möjligheter 🙂
dmorn! Ny dag, nya möjligheter 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 06:53d morn! LYCKADES gå och lägga mig i hyfsad tid igår och vaknade utvilad utan klocka vid 5.58. Har nu en lugn och skön morn där jag går runt o småpysslar... Idag blir det jobb och sedan klättring
😀Ha en fin dag...
d morn! LYCKADES gå och lägga mig i hyfsad tid igår och vaknade utvilad utan klocka vid 5.58. Har nu en lugn och skön morn där jag går runt o småpysslar... Idag blir det jobb och sedan klättring
😀
Ha en fin dag...