Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:03Jaaaaaaaa! Det är fredag den 13e! 😀
Men vafasen också då. Då måste jag ju FIRA och har ingen att fira med... 🙁
(jag firar ALLTID fredagen den 13e, egen liten tradition...)
Jaaaaaaaa! Det är fredag den 13e! 😀
Men vafasen också då. Då måste jag ju FIRA och har ingen att fira med... 🙁
(jag firar ALLTID fredagen den 13e, egen liten tradition...)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:07Anders: Nä, jag är SMART! Om man FIRAR fredagen den 13e så VET man iaf att NÅT KUL händer den dagen, eller hur? Allt annat är ju ändå bara skrock. 🙂
Anders: Nä, jag är SMART! Om man FIRAR fredagen den 13e så VET man iaf att NÅT KUL händer den dagen, eller hur? Allt annat är ju ändå bara skrock. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 08:13Jessie du e gaaaaaalen:D 😉
Lycka till Anders!
För mej har det redan gått åt hel**te idag! 😀
Hade sovmorn och skulle börja tio idag men kom 2,5 tim förtidigt till jobbet.
Jag har dessutom nackspärr och trötta ben.d morn!
Jessie du e gaaaaaalen:D 😉
Lycka till Anders!
För mej har det redan gått åt hel**te idag! 😀
Hade sovmorn och skulle börja tio idag men kom 2,5 tim förtidigt till jobbet.
Jag har dessutom nackspärr och trötta ben.
d morn!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:15Jessie, ska vi fira 18.00 i kväll? Kyckling m. båtpotatis samt ett glas vitt.
Ska jag duka för dig också?
😀
Jessie, ska vi fira 18.00 i kväll? Kyckling m. båtpotatis samt ett glas vitt.
Ska jag duka för dig också?
😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:20Här firar man med att vara sjuk ännu en dag. Lite glad blev jag dock när jag vaknade och såg att det faktiskt är lite vitt på marken ute...fast det är nog mest frost...tillräckligt mycket för att alla bilägare ska behöva skrapa rutan i alla fall.
Vad är
Här firar man med att vara sjuk ännu en dag. Lite glad blev jag dock när jag vaknade och såg att det faktiskt är lite vitt på marken ute...fast det är nog mest frost...tillräckligt mycket för att alla bilägare ska behöva skrapa rutan i alla fall.
Vad är
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:54d morrrrrn, ännu en utmärkt dag att klättra på... (V)
d morrrrrn, ännu en utmärkt dag att klättra på... (V)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:10d morn! Sen till jobbet idag igen, det börjar bli en vana det här... 😉
Magnus: Gör du inget annat än att klättra eller? 😀
d morn! Sen till jobbet idag igen, det börjar bli en vana det här... 😉
Magnus: Gör du inget annat än att klättra eller? 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:11Nej, eller... Jo, Jag kör mtb och springer också. (H)
Nej, eller... Jo, Jag kör mtb och springer också. (H)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:12...och hänger på fb... 😀
...och hänger på fb... 😀
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 09:26Klättring is for monkeys 😉
(närå ni är så duktiga så, är impad och avis)
Klättring is for monkeys 😉
(närå ni är så duktiga så, är impad och avis)