Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:27Undra hur han ska klara sin box idag nu då.
d morn. Fotboll på mornen kanske inte är så dumt ändå.
Undra hur han ska klara sin box idag nu då.
d morn. Fotboll på mornen kanske inte är så dumt ändå.
Quote from Fredrik Svensson on 13 November 2009, 09:28*S*
Tänk bara vad skönt att du inte skall ut å cykla... Med en cykel som har handbromsar 😉Jag tycker du var jätteduktig igår, inte konstigt om armarna säger ifrån idag... Om det är nån tröst så blir det bättre... Jag är själv lite besviken över att mi
*S*
Tänk bara vad skönt att du inte skall ut å cykla... Med en cykel som har handbromsar 😉
Jag tycker du var jätteduktig igår, inte konstigt om armarna säger ifrån idag... Om det är nån tröst så blir det bättre... Jag är själv lite besviken över att mi
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:31Men Nina då? Det vet du väl att din brist på armvärk enbart beror på att du klättrar mer tekniskt korrekt än Anders, som troligen på klassiskt manligt vis har dragit sig uppåt med armmusklerna (för att han HAR några) istället för att placera sig rätt, bal
Men Nina då? Det vet du väl att din brist på armvärk enbart beror på att du klättrar mer tekniskt korrekt än Anders, som troligen på klassiskt manligt vis har dragit sig uppåt med armmusklerna (för att han HAR några) istället för att placera sig rätt, bal
Quote from Fredrik Svensson on 13 November 2009, 09:36*Ler* Ja, du har helt rätt Jessie, jag skall vara nöjd...
Men igår vid nåt tillfälle efter att varit på "way to many" överhäng kändes det som om mina armar aldrig skulle bli sig själva igen...Så idag, visar det sig att jag visst kunde ha tagit ett par
*Ler* Ja, du har helt rätt Jessie, jag skall vara nöjd...
Men igår vid nåt tillfälle efter att varit på "way to many" överhäng kändes det som om mina armar aldrig skulle bli sig själva igen...
Så idag, visar det sig att jag visst kunde ha tagit ett par
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:36Aadu: Kalla mig gärna galen (men det är faktiskt inte min egen idé från början, jag fick den av ett av mina i särklass bästa ex! (L) ), men faktum kvarstår: Jag blir GLAD när det står fredag den 13e i almanackan och följdaktligen brukar de dagarna för mig
Aadu: Kalla mig gärna galen (men det är faktiskt inte min egen idé från början, jag fick den av ett av mina i särklass bästa ex! (L) ), men faktum kvarstår: Jag blir GLAD när det står fredag den 13e i almanackan och följdaktligen brukar de dagarna för mig
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:36Själv tycker jag att det är en underbar känsla nu när armarna inte "används" så förbånkat mycket i klättringen och man har börjat ta greppen på ett bättre sätt och fått ett skönare flyt i klättringen... Det ger en förhöjd känsla av klättringen. Tycker jag
Själv tycker jag att det är en underbar känsla nu när armarna inte "används" så förbånkat mycket i klättringen och man har börjat ta greppen på ett bättre sätt och fått ett skönare flyt i klättringen... Det ger en förhöjd känsla av klättringen. Tycker jag
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:38Ah Nina, då förstår jag! 🙂
Mina ben försöker tycka att jag minsann hade kunnat springa hela vägen hem från min bilmek igår utan att intervalla, men jag fyar dem strängt med att det inte SKA göra ONT att springa. (H)
Ah Nina, då förstår jag! 🙂
Mina ben försöker tycka att jag minsann hade kunnat springa hela vägen hem från min bilmek igår utan att intervalla, men jag fyar dem strängt med att det inte SKA göra ONT att springa. (H)
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 09:44Jessie: Det är såklart bra att vända det (13) till nåt positivt. (t+) Men jag är skrockfull och är alltid lite orolig under cyklingens 13e km samt att jag aldrig springer rundor som är 13 km (sant) 12 eller 14 är ok. Dumt!
Men jag har en svart katt och d
Jessie: Det är såklart bra att vända det (13) till nåt positivt. (t+) Men jag är skrockfull och är alltid lite orolig under cyklingens 13e km samt att jag aldrig springer rundor som är 13 km (sant) 12 eller 14 är ok. Dumt!
Men jag har en svart katt och d
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:47Men vad ni tjôtar då... 😉 Jag tänker i alla fall lyfta lite vikt med ryggen idag (8,3 kg för att vara mer exakt) - gärna lite sned belastning så min rygg (som tydligen _inte_ tycker värst mycket om aerobics) och min nacke (som inte gillar klättring) kan
Men vad ni tjôtar då... 😉 Jag tänker i alla fall lyfta lite vikt med ryggen idag (8,3 kg för att vara mer exakt) - gärna lite sned belastning så min rygg (som tydligen _inte_ tycker värst mycket om aerobics) och min nacke (som inte gillar klättring) kan
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:49Morrn, morrn.
Fredagen den 13:e... antar att jag gjorde rätt som stannade hemma i dag med.
Morrn, morrn.
Fredagen den 13:e... antar att jag gjorde rätt som stannade hemma i dag med.