Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:12Det har slutat snöa nu. 🙁
Jag som kände mig jävligt hardcore när jag gick ifrån boxen och det snöade. (H)
Det har slutat snöa nu. 🙁
Jag som kände mig jävligt hardcore när jag gick ifrån boxen och det snöade. (H)
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 14:16Ja ett kort tag fantiserade jag om skidåkning ikväll faktiskt. Men näpp!
Ja ett kort tag fantiserade jag om skidåkning ikväll faktiskt. Men näpp!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:52Det var därför det snöade Niklas, för att du ÄR hardcore, och då KOMMER det snö när du går utanför dörren. Så ut med dig igen! 🙂
Det var därför det snöade Niklas, för att du ÄR hardcore, och då KOMMER det snö när du går utanför dörren. Så ut med dig igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:57Damn, då ska jag vara ute hela dagen idag! Nån som ska vara med? (H)
Damn, då ska jag vara ute hela dagen idag! Nån som ska vara med? (H)
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 09:48Kuckelikuuuu, klockan är mer än sju!
Dax att vakna och njuta av ännu en härlig dag.
Kuckelikuuuu, klockan är mer än sju!
Dax att vakna och njuta av ännu en härlig dag.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:00d morn Helena! Hoppas du får en fin dag 😀 jag sitter här o väntar på att syster ska vakna så vi kan komma ut o jogga... otåååååålig
d morn Helena! Hoppas du får en fin dag 😀 jag sitter här o väntar på att syster ska vakna så vi kan komma ut o jogga... otåååååålig
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:02Du får väcka söstra di och övertyga henne om att en lördag upplevs bäst i vaket tillstånd!
Du får väcka söstra di och övertyga henne om att en lördag upplevs bäst i vaket tillstånd!
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:06d morn. Sitter på jobbet och försöker få nåt gjort. Hade hellre legat kvar i sängen några timmar till (segt att gå upp tiiidigt en lördag) och sedan begett mig iväg på ett träningspass eller två...
d morn. Sitter på jobbet och försöker få nåt gjort. Hade hellre legat kvar i sängen några timmar till (segt att gå upp tiiidigt en lördag) och sedan begett mig iväg på ett träningspass eller två...
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2009, 10:21Jobbar med. Men smiter iväg på ett lunchpass snart.
Plus en sväng till min dotters gymn som har öppet hus.
Psst säg inget tilll chefen
Jobbar med. Men smiter iväg på ett lunchpass snart.
Plus en sväng till min dotters gymn som har öppet hus.
Psst säg inget tilll chefen
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:25Tips till Sofie
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q😀
Tips till Sofie
😀