Quote from Daniel von Schantz on 15 November 2009, 09:44Ridturen är nog också ca 2 mil...om inte ännu längre 🙂
Jag är ingen cyklist och mitt redskap är en fin cresent gjord för stadsbruk.....men det går det med....fast det tar lite tid 😀
Ridturen är nog också ca 2 mil...om inte ännu längre 🙂
Jag är ingen cyklist och mitt redskap är en fin cresent gjord för stadsbruk.....men det går det med....fast det tar lite tid 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:04Tillåt mig omformulera mig då Bruse....återkom när du cyklat 4 mil OCH ska bege dig iväg med kusen 😉
Tillåt mig omformulera mig då Bruse....återkom när du cyklat 4 mil OCH ska bege dig iväg med kusen 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 20:05Jag är allergisk mot hästar, så den här gången klarar jag mig.
Jag är allergisk mot hästar, så den här gången klarar jag mig.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:14Synd. Det brukar va riktigt roligt med kaxiga grabbar som tror ridning är en picnic 😀
Synd. Det brukar va riktigt roligt med kaxiga grabbar som tror ridning är en picnic 😀
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 20:25Hur jobbigt kan det vara att sitta och inte göra nånting?
Hur jobbigt kan det vara att sitta och inte göra nånting?
Quote from Fredrik Svensson on 15 November 2009, 20:46Jobbigt? Ridning är som cykling fast 100 x roligare å häftigare 😀
Men vänta lite... Är det inte det du roar dig med Bruse? Sitter inte du bara på en cykel å gör inget? (H)
Särskilt det där med nerförsbackar, vad det Down Hill du kallade det? Hur jobbig
Jobbigt? Ridning är som cykling fast 100 x roligare å häftigare 😀
Men vänta lite... Är det inte det du roar dig med Bruse? Sitter inte du bara på en cykel å gör inget? (H)
Särskilt det där med nerförsbackar, vad det Down Hill du kallade det? Hur jobbig
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 20:57Nina, det är du som åker DH och får kroppsdelar i vita paket. Inte jag.
Nina, det är du som åker DH och får kroppsdelar i vita paket. Inte jag.
Quote from Fredrik Svensson on 15 November 2009, 21:46*Oups*
Sant... Det var jag... *Argh* att jag inte kunde låta bli att hålla tyst.... (#)
*Oups*
Sant... Det var jag... *Argh* att jag inte kunde låta bli att hålla tyst.... (#)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:48d morn. Nu börjar jag vakna till av att kaffedoften kittlar mina näsborrar. Dags för kaffepaus. (H)
d morn. Nu börjar jag vakna till av att kaffedoften kittlar mina näsborrar. Dags för kaffepaus. (H)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:56dmorn... Du får gärna räcka mig en kopp... 😉
dmorn... Du får gärna räcka mig en kopp... 😉