Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hahaha! Tyvärr är det försent, för nu vaknade hon. Men det är ju en dag i morn också... ler lömskt

hon kommer nog inte våga somna ens 😀

ooo morrrrrron!!

Har varit och hållt mitt lördagsspinningpass. Kl 10.15. Helt sanslöst, 27 deltagare, EN ledig cykel! På en lördag morn! En sån jävla kick bara av att se det, och sen lyckas leverera ett underbart pass och pressa dem bortom sina egna grän

Bra Anders!

Jag kommer just från min dotters skola där jag jag fick en liten gratis häslokoll av eleverna.

Input om mej:

Blodvärde 4,6 (normalt)
Sänka 80/156 (normalt)

Ni kan kalla mej Mr Normal! 😉

Vi ses på BB mr Perfect 😉

Pressade mig själv rätt bra också... maxade ut på 101% av den av klockan framräknade pulsen... dags att uppdatera maxpuls. 🙂 Och det kändes, har fortfarande kraftig höjd förbränning i kroppen 7½ timma senare... Kul känsla. 😀

d morn!
Så härligt att vakna med lite solsken 🙂

Jag sitter här och funderar på om jag ska orka cykla de två milen till stallet, rida långtur och sedan orka cykla hem igen......velar velar velar....men vädet är ju underbart och det blåser knappt...så ja

Två mil enkel sträcka är väl ingenting att cykla. Det är bara en uppvärmning.

Du e ingen ryttare va Bruse?

Eh... missförstod jag nåt? Ska hon cykla eller rida två mil?
För mig är allt under 5 mil uppvärmning, allt under 10 mil kort runda.

Hehe...ja vägen dit är KANSKE bara uppvärmning...sedan var det bara resten kvar (H)

Men det lutar nog åt att det blir så ändå. Trillar väl tillbaks i soffan kring 18-snåret helt lealös 🙂