Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:30Hahaha! Tyvärr är det försent, för nu vaknade hon. Men det är ju en dag i morn också... ler lömskt
Hahaha! Tyvärr är det försent, för nu vaknade hon. Men det är ju en dag i morn också... ler lömskt
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:32hon kommer nog inte våga somna ens 😀
hon kommer nog inte våga somna ens 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 12:02ooo morrrrrron!!
Har varit och hållt mitt lördagsspinningpass. Kl 10.15. Helt sanslöst, 27 deltagare, EN ledig cykel! På en lördag morn! En sån jävla kick bara av att se det, och sen lyckas leverera ett underbart pass och pressa dem bortom sina egna grän
ooo morrrrrron!!
Har varit och hållt mitt lördagsspinningpass. Kl 10.15. Helt sanslöst, 27 deltagare, EN ledig cykel! På en lördag morn! En sån jävla kick bara av att se det, och sen lyckas leverera ett underbart pass och pressa dem bortom sina egna grän
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2009, 13:19Bra Anders!
Jag kommer just från min dotters skola där jag jag fick en liten gratis häslokoll av eleverna.
Input om mej:
Blodvärde 4,6 (normalt)
Sänka 80/156 (normalt)Ni kan kalla mej Mr Normal! 😉
Vi ses på BB mr Perfect 😉
Bra Anders!
Jag kommer just från min dotters skola där jag jag fick en liten gratis häslokoll av eleverna.
Input om mej:
Blodvärde 4,6 (normalt)
Sänka 80/156 (normalt)
Ni kan kalla mej Mr Normal! 😉
Vi ses på BB mr Perfect 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:21Pressade mig själv rätt bra också... maxade ut på 101% av den av klockan framräknade pulsen... dags att uppdatera maxpuls. 🙂 Och det kändes, har fortfarande kraftig höjd förbränning i kroppen 7½ timma senare... Kul känsla. 😀
Pressade mig själv rätt bra också... maxade ut på 101% av den av klockan framräknade pulsen... dags att uppdatera maxpuls. 🙂 Och det kändes, har fortfarande kraftig höjd förbränning i kroppen 7½ timma senare... Kul känsla. 😀
Quote from Daniel von Schantz on 15 November 2009, 08:40d morn!
Så härligt att vakna med lite solsken 🙂Jag sitter här och funderar på om jag ska orka cykla de två milen till stallet, rida långtur och sedan orka cykla hem igen......velar velar velar....men vädet är ju underbart och det blåser knappt...så ja
d morn!
Så härligt att vakna med lite solsken 🙂
Jag sitter här och funderar på om jag ska orka cykla de två milen till stallet, rida långtur och sedan orka cykla hem igen......velar velar velar....men vädet är ju underbart och det blåser knappt...så ja
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 08:46Två mil enkel sträcka är väl ingenting att cykla. Det är bara en uppvärmning.
Två mil enkel sträcka är väl ingenting att cykla. Det är bara en uppvärmning.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 08:48Du e ingen ryttare va Bruse?
Du e ingen ryttare va Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 09:36Eh... missförstod jag nåt? Ska hon cykla eller rida två mil?
För mig är allt under 5 mil uppvärmning, allt under 10 mil kort runda.
Eh... missförstod jag nåt? Ska hon cykla eller rida två mil?
För mig är allt under 5 mil uppvärmning, allt under 10 mil kort runda.
Quote from Daniel von Schantz on 15 November 2009, 09:40Hehe...ja vägen dit är KANSKE bara uppvärmning...sedan var det bara resten kvar (H)
Men det lutar nog åt att det blir så ändå. Trillar väl tillbaks i soffan kring 18-snåret helt lealös 🙂
Hehe...ja vägen dit är KANSKE bara uppvärmning...sedan var det bara resten kvar (H)
Men det lutar nog åt att det blir så ändå. Trillar väl tillbaks i soffan kring 18-snåret helt lealös 🙂