Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:49Aadu: I tatuerarvärlden är å andra sidan 13 ett lyckotal... 🙂
Aadu: I tatuerarvärlden är å andra sidan 13 ett lyckotal... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:50Jupp, bara att komma ihåg att _inte_ öppna dörren när den maskförklädda jultidningsförsäljaren ringer på.... 😉
Jupp, bara att komma ihåg att _inte_ öppna dörren när den maskförklädda jultidningsförsäljaren ringer på.... 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:51Svart katt... Check! *tittar ner på den svarte i famnen och ler*
Svart katt... Check! *tittar ner på den svarte i famnen och ler*
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 09:55Försökte byta frambroms igår, men måste borra upp gaffeln. 30-årigt svenskt gjutgärn borrar man inte upp på två timmar tydligen.
Så det blev å cykla utan frambroms, tur jag kör fixedgear, så jag har fotbroms!
Försökte byta frambroms igår, men måste borra upp gaffeln. 30-årigt svenskt gjutgärn borrar man inte upp på två timmar tydligen.
Så det blev å cykla utan frambroms, tur jag kör fixedgear, så jag har fotbroms!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 10:04Jessie. Det är inte armstyrkan som sviker, det är greppstyrkan, att hålla kvar fingrarna runt greppet, dvs underarmsmusklerna. Om det hade varit för att jag dragit mig upp, så hade det varit överarm/rygg som smärtat. Och det är inga problem.
Helt enkelt
Jessie. Det är inte armstyrkan som sviker, det är greppstyrkan, att hålla kvar fingrarna runt greppet, dvs underarmsmusklerna. Om det hade varit för att jag dragit mig upp, så hade det varit överarm/rygg som smärtat. Och det är inga problem.
Helt enkelt
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 10:32Anders: Jag har greppstyrka = NOLL så jag kan inte använda det heller... 😉
Anders: Jag har greppstyrka = NOLL så jag kan inte använda det heller... 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:23Just ja, fredagen den 13:e idag. Men det är faktiskt en riktigt BRA dag idag! 😀 visserligen var vår vikarie sjuk, så vi fick ta ni en ny okänd sådan men hon var jättebra. Och visserligen har vi flest barn just idag, mer än på över en månad. Men det funka
Just ja, fredagen den 13:e idag. Men det är faktiskt en riktigt BRA dag idag! 😀 visserligen var vår vikarie sjuk, så vi fick ta ni en ny okänd sådan men hon var jättebra. Och visserligen har vi flest barn just idag, mer än på över en månad. Men det funka
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:38Tjo! Fick precis ett vikariepass i spinningen, så 17.20 kr vi! Får dessutom en bonus med, en tjej som går utbildningen till instruktör nu, ska vara med, och ta insturktörsrollen i en låt. 🙂
Tjo! Fick precis ett vikariepass i spinningen, så 17.20 kr vi! Får dessutom en bonus med, en tjej som går utbildningen till instruktör nu, ska vara med, och ta insturktörsrollen i en låt. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:40Är hon singel?
Är hon singel?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:36Ingen aning, men är du intresserad kan jag fråga. (V)
Btw, det snöar här i götet!! (H:)
Ingen aning, men är du intresserad kan jag fråga. (V)
Btw, det snöar här i götet!! (H:)