Quote from Rasmus Olsson on 16 November 2009, 08:58d morn? Sovit skit pga feber, har åkt på bihåleinflammation, så nus ak jag till sjukan å få antibiotika eller få bihålan spolad.
d morn? Sovit skit pga feber, har åkt på bihåleinflammation, så nus ak jag till sjukan å få antibiotika eller få bihålan spolad.
Quote from Fredric Lagerström on 16 November 2009, 09:00Får gå och hämta kaffe själv här. Kopp nr2 bara. Försov mej lite idag... (#)
d morn! ?
Får gå och hämta kaffe själv här. Kopp nr2 bara. Försov mej lite idag... (#)
d morn! ?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:00Bruse, finns fina vattensprutor att köpa på Apoteket. Hur sköna som helst. 🙂
I övrigt en jävla morn som börjar med problem...
Bruse, finns fina vattensprutor att köpa på Apoteket. Hur sköna som helst. 🙂
I övrigt en jävla morn som börjar med problem...
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:04Klart, här. *räcker fram en kopp*
Det går över Bruse, sova kan du göra när du blir gammal. 😉
Klart, här. *räcker fram en kopp*
Det går över Bruse, sova kan du göra när du blir gammal. 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:07Bruse: Jag börjar misstänka att du gjort nåt syndigt, för det bara händer dig en massa dåligt... Du kanske borde rannsaka dig själv och ta en sväng till Biktbåset? ;P
*tar emot koppen* Tack! Nu kan dagen börja! 🙂
Bruse: Jag börjar misstänka att du gjort nåt syndigt, för det bara händer dig en massa dåligt... Du kanske borde rannsaka dig själv och ta en sväng till Biktbåset? ;P
*tar emot koppen* Tack! Nu kan dagen börja! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 November 2009, 09:19Jag kanske har fått för mycket hångel och sex iår? Eller bara cyklat 600 mil iår?
Jag kanske har fått för mycket hångel och sex iår? Eller bara cyklat 600 mil iår?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:24Minskar träningen lika mycket som sexet och hånglet ökar? Du kanske borde börja registrera sex & hångel i stället? 😉
Minskar träningen lika mycket som sexet och hånglet ökar? Du kanske borde börja registrera sex & hångel i stället? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:25Morgens! Nu har jag efter en kvarts uppstart fått igång mail och browser på jobbet... Älska windows...? 🙂
Morgens! Nu har jag efter en kvarts uppstart fått igång mail och browser på jobbet... Älska windows...? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 November 2009, 09:27Allt har ökat jämfört med 2008.
Allt har ökat jämfört med 2008.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:37JAmen ökar allt, så får du ju räkna med att även sjukdomarna ökar. 🙂
JAmen ökar allt, så får du ju räkna med att även sjukdomarna ökar. 🙂