Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:43Lämna datorn på kanske?
Min Mac startar jag om bara dom gånger det kommer nån uppdatering som kräver omstart, kanske en eller två gånger per månad.
Lämna datorn på kanske?
Min Mac startar jag om bara dom gånger det kommer nån uppdatering som kräver omstart, kanske en eller två gånger per månad.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:55vi är tvungna att stänga av datorn och låsa in den i skåp pga stöldrisken, annars hade jag kört på Peters variant.
hmmm... kaffe var det visst nån som pratade om... det lät tt.
vi är tvungna att stänga av datorn och låsa in den i skåp pga stöldrisken, annars hade jag kört på Peters variant.
hmmm... kaffe var det visst nån som pratade om... det lät tt.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:57Eftersom jag delar min tid mellan två olika institutioner, och inte riktigt vet från dag till dag vilket av mina kontor jag kommer att sitta på, så stänger jag av mina datorer. Med facit i hand borde jag sitta oftare på den andra platsen (alltså inte där
Eftersom jag delar min tid mellan två olika institutioner, och inte riktigt vet från dag till dag vilket av mina kontor jag kommer att sitta på, så stänger jag av mina datorer. Med facit i hand borde jag sitta oftare på den andra platsen (alltså inte där
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:41Tack Håkan! Skratta så jag tjöt... "Hawaii"... 😀
Tack Håkan! Skratta så jag tjöt... "Hawaii"... 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:05capricciosa, Bettan
😀
så enkel men underbart kul idé de kom på där. Ett tt skratt förlänger livet 🙂
capricciosa, Bettan
😀
så enkel men underbart kul idé de kom på där. Ett tt skratt förlänger livet 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:00oood morn! Idag vaknade jag av väckarklockan som stod i hallen, mobilen som låg och larmade i sängen i en halvtimmes tid och min storebror som fick agera väckningsservice. Great stuff! 😀
oood morn! Idag vaknade jag av väckarklockan som stod i hallen, mobilen som låg och larmade i sängen i en halvtimmes tid och min storebror som fick agera väckningsservice. Great stuff! 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:02d morn.
Idag kommer blodbussen till jobbet, så dagens träning blir roddmaskin på lunchen.
d morn.
Idag kommer blodbussen till jobbet, så dagens träning blir roddmaskin på lunchen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:06Morrn! Idag blir det en lugn dag hemma... SKÖNT! 😀
Morrn! Idag blir det en lugn dag hemma... SKÖNT! 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:07Mornmusik kanske? 😀
http://tinyurl.com/6gpkcv
Mornmusik kanske? 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:38d morn! Hoppas alla får en toppendag!
Det var väldigt svettigt att cykla till jobbet idag,
cyklade ju långsamt..är nog varmare än jag trodde!
d morn! Hoppas alla får en toppendag!
Det var väldigt svettigt att cykla till jobbet idag,
cyklade ju långsamt..är nog varmare än jag trodde!