Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:15Går inte att trycka ner en trekantig bit i ett runt hål.
Går inte att trycka ner en trekantig bit i ett runt hål.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:15Håkan: Det har jag också försökt hävda... 😀
Håkan: Det har jag också försökt hävda... 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:16...inte ens med hammare... eller "jack" 😀
...inte ens med hammare... eller "jack" 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:16Ni har bara försökt med en för liten slägga...
edit: eller med en för liten cirkel
Ni har bara försökt med en för liten slägga...
edit: eller med en för liten cirkel
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:17Jodå bara kraften är tillräckerlig!
(H)
Jodå bara kraften är tillräckerlig!
(H)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:39Mats,
vi kanske ska överraska lille trasselsudden med en kramattack på bästa kvällstidningsmanér 😀
Mats,
vi kanske ska överraska lille trasselsudden med en kramattack på bästa kvällstidningsmanér 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:43Eh... Va f*n... Ni snackar väl inte snusk mellan raderna här nu va? Här ska inte "jackas" eller släggas nånting i några som helst hål... FYYYYY!!!! Ni borde skämmas! :@
Eh... Va f*n... Ni snackar väl inte snusk mellan raderna här nu va? Här ska inte "jackas" eller släggas nånting i några som helst hål... FYYYYY!!!! Ni borde skämmas! :@
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:52Kan inte svara för de andra.
Konstaterade bara att "det kan man visst, det har jag gjort när jag var liten" på Anders påstående.
Kan inte svara för de andra.
Konstaterade bara att "det kan man visst, det har jag gjort när jag var liten" på Anders påstående.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 22:57Håkan: Det kanske vore nåt? 😀
Editerat eftersom det tydligen bara var min hjärna som var sjuk nu igen... (H)
Håkan: Det kanske vore nåt? 😀
Editerat eftersom det tydligen bara var min hjärna som var sjuk nu igen... (H)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 23:00Nä, faktiskt inte. Menade bara att visa personer inte är gjorda för viss typ av träning, de mår inte bra av den helt enkelt.
Nä, faktiskt inte. Menade bara att visa personer inte är gjorda för viss typ av träning, de mår inte bra av den helt enkelt.