Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn! Strax iväg för att hämta upp dottern, sedan får vi se lite. Har ett par saker som jag skulle behöva köpa på IKEA, kan ju vara ett test för tålamodet att genomföra det projektet med mini.

Jenny, du får ge den nånslags mild och vänlig "kick" 😉

Jag e på jobbet o ska göra den jävvla exporten.

En vindstilla kall morn i December.

Ah! Ingen spark behövdes... Jag hade tryckt på fel knapp inatt när jag tänkte stänga av den... 😉 Vi tog fram världens absolut bästa 80-tals lista igår kväll, så jag hade ju känt mig enormt ledsen av att inte få lyssna på den idag! Så nu är jag lycklig ig

morron Jenny ! Blev julfesten lyckad ??

Ja, Mikael! Det blev faktiskt riktigt lyckat i år! Hade du en trevlig kväll själv?

d morn! Idag är en underbar dag och jag har massor av energi! Solen skiner och så fort jag har städat, tvättat och gjort mina ärenden på stan ska jag ta mig en lååång löptur 🙂

Skönt att det inte var nåt riktigt fel Jenny 🙂

Mnjaa..det var väl mer som vanligt...

Mikael: Ok. Men det kanske inte var en dålig sak då eller? 🙂

Idag hände det som nästan alltid händer när jag sagt hejdå till koller för en tids ledighet. Vaknar med feber, ont i halsen och känner mig halvrisig 🙁

Det verkar som man bara behöver tänka på ordet ledig för att kroppen ska reagera och tänka -äntligen-

Det där är jäkligt typiskt och tråkigt Anna. Men det kommer nog att ge sej snart
hoppas jag!

Ah Jenny. Fel knapp, say no more... 😉 😉