Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 09:24d morn! Strax iväg för att hämta upp dottern, sedan får vi se lite. Har ett par saker som jag skulle behöva köpa på IKEA, kan ju vara ett test för tålamodet att genomföra det projektet med mini.
d morn! Strax iväg för att hämta upp dottern, sedan får vi se lite. Har ett par saker som jag skulle behöva köpa på IKEA, kan ju vara ett test för tålamodet att genomföra det projektet med mini.
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2009, 10:00Jenny, du får ge den nånslags mild och vänlig "kick" 😉
Jag e på jobbet o ska göra den jävvla exporten.
En vindstilla kall morn i December.
Jenny, du får ge den nånslags mild och vänlig "kick" 😉
Jag e på jobbet o ska göra den jävvla exporten.
En vindstilla kall morn i December.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:29Ah! Ingen spark behövdes... Jag hade tryckt på fel knapp inatt när jag tänkte stänga av den... 😉 Vi tog fram världens absolut bästa 80-tals lista igår kväll, så jag hade ju känt mig enormt ledsen av att inte få lyssna på den idag! Så nu är jag lycklig ig
Ah! Ingen spark behövdes... Jag hade tryckt på fel knapp inatt när jag tänkte stänga av den... 😉 Vi tog fram världens absolut bästa 80-tals lista igår kväll, så jag hade ju känt mig enormt ledsen av att inte få lyssna på den idag! Så nu är jag lycklig ig
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:35morron Jenny ! Blev julfesten lyckad ??
morron Jenny ! Blev julfesten lyckad ??
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:37Ja, Mikael! Det blev faktiskt riktigt lyckat i år! Hade du en trevlig kväll själv?
Ja, Mikael! Det blev faktiskt riktigt lyckat i år! Hade du en trevlig kväll själv?
Quote from Daniel von Schantz on 12 December 2009, 10:38d morn! Idag är en underbar dag och jag har massor av energi! Solen skiner och så fort jag har städat, tvättat och gjort mina ärenden på stan ska jag ta mig en lååång löptur 🙂
Skönt att det inte var nåt riktigt fel Jenny 🙂
d morn! Idag är en underbar dag och jag har massor av energi! Solen skiner och så fort jag har städat, tvättat och gjort mina ärenden på stan ska jag ta mig en lååång löptur 🙂
Skönt att det inte var nåt riktigt fel Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:40Mnjaa..det var väl mer som vanligt...
Mnjaa..det var väl mer som vanligt...
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:44Mikael: Ok. Men det kanske inte var en dålig sak då eller? 🙂
Mikael: Ok. Men det kanske inte var en dålig sak då eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 10:46Idag hände det som nästan alltid händer när jag sagt hejdå till koller för en tids ledighet. Vaknar med feber, ont i halsen och känner mig halvrisig 🙁
Det verkar som man bara behöver tänka på ordet ledig för att kroppen ska reagera och tänka -äntligen-
Idag hände det som nästan alltid händer när jag sagt hejdå till koller för en tids ledighet. Vaknar med feber, ont i halsen och känner mig halvrisig 🙁
Det verkar som man bara behöver tänka på ordet ledig för att kroppen ska reagera och tänka -äntligen-
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2009, 10:50Det där är jäkligt typiskt och tråkigt Anna. Men det kommer nog att ge sej snart
hoppas jag!Ah Jenny. Fel knapp, say no more... 😉 😉
Det där är jäkligt typiskt och tråkigt Anna. Men det kommer nog att ge sej snart
hoppas jag!
Ah Jenny. Fel knapp, say no more... 😉 😉