Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 09:28d morn. Det är fredag.
Katten är borta. Råttorna dansar på bordet.
d morn. Det är fredag.
Katten är borta. Råttorna dansar på bordet.
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 09:37Morron singlar samt halvsinglar.
Lussebulle samt kaffe, glöggen är förknippat med nåt helt annat.
Fredag hela dan, skönt. 😀
Morron singlar samt halvsinglar.
Lussebulle samt kaffe, glöggen är förknippat med nåt helt annat.
Fredag hela dan, skönt. 😀
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 10:04Guten morgen!
Kaffe, lussebulle, pepparkaka och skönsång av Vårgårdas lucia. En bra start på dagen. 🙂 Och - ännu bättre, det är fredag! 😀
Ikväll ska jag till föräldrarna och bli bjuden på middag. Resten av helgen är ett oskrivet blad (nä, inte rikti
Guten morgen!
Kaffe, lussebulle, pepparkaka och skönsång av Vårgårdas lucia. En bra start på dagen. 🙂 Och - ännu bättre, det är fredag! 😀
Ikväll ska jag till föräldrarna och bli bjuden på middag. Resten av helgen är ett oskrivet blad (nä, inte rikti
Quote from Rasmus Olsson on 11 December 2009, 10:32Nu kan julen börja! Huset blev besökt av ett välsjungande luciatåg och fan.... jag är blödig... nästar börjar lipa när jag hör luciasångerna så vackert.... snörvel...
Nu kan julen börja! Huset blev besökt av ett välsjungande luciatåg och fan.... jag är blödig... nästar börjar lipa när jag hör luciasångerna så vackert.... snörvel...
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:39Ha ha, jo, att släpa i sig frukost innebar just idag att sitta i lugn o ro och äta, läsa tidningen, övervaka att grabbarna hade med sig allt till skolan, att de kom iväg i rätt tid.
Och allt detta utan att jag själv hade nån tid att passa. Ungefär som en
Ha ha, jo, att släpa i sig frukost innebar just idag att sitta i lugn o ro och äta, läsa tidningen, övervaka att grabbarna hade med sig allt till skolan, att de kom iväg i rätt tid.
Och allt detta utan att jag själv hade nån tid att passa. Ungefär som en
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 08:15dmorn!
Dags att "släpa i sig frukost" (jag har insett efter Björns beskrivning att jag gör det i stort sett VARJE dag), packa ihop mig och sen styra kosan mot NollÅttaLandet igen.
I helgen är det Hundmässa och stor utställning i Älvsjö och jag ska få se f
dmorn!
Dags att "släpa i sig frukost" (jag har insett efter Björns beskrivning att jag gör det i stort sett VARJE dag), packa ihop mig och sen styra kosan mot NollÅttaLandet igen.
I helgen är det Hundmässa och stor utställning i Älvsjö och jag ska få se f
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 08:17Kul, min kollega ska också dit och ställa ut hennes hundar... d morn förresten! Nu ska jag fortsätta på min enorma äggmacka 😀
Kul, min kollega ska också dit och ställa ut hennes hundar... d morn förresten! Nu ska jag fortsätta på min enorma äggmacka 😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 08:32d morn, gröten är uppäten, benen är tröttare än nånsin tidigare efter ett spinningpass, och jag har två spinningpass plus ett armypass att köra idag. Yey!! Skoj ska de bli iaf!
Ha en bra dag allihopa! 🙂
d morn, gröten är uppäten, benen är tröttare än nånsin tidigare efter ett spinningpass, och jag har två spinningpass plus ett armypass att köra idag. Yey!! Skoj ska de bli iaf!
Ha en bra dag allihopa! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 08:41Det finns träningsnarkomaner... Också finns det Anders!
Det finns träningsnarkomaner... Också finns det Anders!
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 09:09d Morn!
Ännu en härlig grå dag och frukosten är nästan uppäten! Ha en bra dag alla singlar!!
d Morn!
Ännu en härlig grå dag och frukosten är nästan uppäten! Ha en bra dag alla singlar!!