Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 08:52oood morn! 😀
Har precis avnjutit en kopp varm choklad och suttit mig här i soffan för att läsa lite fb-inlägg och blogga mm. Igår ringde jag jobbet och sa att jag skulle vara sjuk idag med, men känner mig rätt frisk nu! Tur att dom har det lugnt på jobbe
oood morn! 😀
Har precis avnjutit en kopp varm choklad och suttit mig här i soffan för att läsa lite fb-inlägg och blogga mm. Igår ringde jag jobbet och sa att jag skulle vara sjuk idag med, men känner mig rätt frisk nu! Tur att dom har det lugnt på jobbe
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 09:17d morn.
Dags påbörja min resa för det årliga mut-julbord på Skansen med kunder.
Får lov att bli en löprunda efter torsdagsklättringen i klubben.
😀
d morn.
Dags påbörja min resa för det årliga mut-julbord på Skansen med kunder.
Får lov att bli en löprunda efter torsdagsklättringen i klubben.
😀
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2009, 09:24d morn, tror jag sovit i ett kafferosteri. En påse nymalet kaffe av annan doft än det jag är van vid, spred sin lukt.
d morn, tror jag sovit i ett kafferosteri. En påse nymalet kaffe av annan doft än det jag är van vid, spred sin lukt.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 09:25Elvis: Hehe, "mut-julbord" (H)
Bruse: Doftade det tt då?
Elvis: Hehe, "mut-julbord" (H)
Bruse: Doftade det tt då?
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2009, 09:27Underbart.
Underbart.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 09:28Men vad underbart då! 🙂
Nehepp, ska jag försöka slita mig från datorn då kanske?
EDIT: Fan vad Bollnäs-Martin på BanditRock är rolig! Kan man _inte_ älska den karln!? Haha (H:)
Men vad underbart då! 🙂
Nehepp, ska jag försöka slita mig från datorn då kanske?
EDIT: Fan vad Bollnäs-Martin på BanditRock är rolig! Kan man _inte_ älska den karln!? Haha (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2009, 09:33Kan man inte.
Kan man inte.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 09:39Nä, jag vet. Men jag gör saker emellan i alla fall. Alltid nåt... :p
Nä, jag vet. Men jag gör saker emellan i alla fall. Alltid nåt... :p
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:42Mats: Jodå.. allt Robbie funkar, men den där är ju trots allt hans absolut mesta Svenssonlåt och alltså finns det minst 10 andra som är klart bättre. Här är en av mina favoriter!
http://www.youtube.com/watch?v=utr7_r4KJcM&feature=related
Mats: Jodå.. allt Robbie funkar, men den där är ju trots allt hans absolut mesta Svenssonlåt och alltså finns det minst 10 andra som är klart bättre. Här är en av mina favoriter!
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:54Jessie, jag kan hålla med dig, men det var den som snurrade imorse... 🙂 Personligen tycker jag ju att den här är sjukt bra: http://tinyurl.com/ykhrf5d (Antagligen för att jag kan relatera så väl till den. ;))
MEN! Jag har för en gångs skull lyckats kom
Jessie, jag kan hålla med dig, men det var den som snurrade imorse... 🙂 Personligen tycker jag ju att den här är sjukt bra: http://tinyurl.com/ykhrf5d (Antagligen för att jag kan relatera så väl till den. ;))
MEN! Jag har för en gångs skull lyckats kom