Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en enkel regel: är jag så sjuk att jag inte orkar cykla till jobbet (utan uppväger att ta tunnelbanan) är jag sjuk och stannar hemma.

Ja, men då är det väl bara att sparka igång den här dan då... Kaffe har jag, klassisk svensk tobaksprodukt har jag. Jeeehaaa! 🙂

Vi andra ska försöka få en bra dag med det tråkiga beskedet. Krama M från mig!

Nä, vad tråkigt Sofie! Jag förstår att det inte kan kännas roligt för nån. 🙁

dmorn. Nu ska jag till jobbet... 🙁

Idag finns det risk för att det kan regna grodor, så glöm inte paraplyerna: jag cyklade till jobbet tidigt _och_ hade cykelhjälmen fastspänd på huvudet. (V)

(t+)

d morn.
Tråkigt med din vän Sofie, tufft...
Hemma idag igen men hoppas på att kunna gå till jobbet imorn och hoppfull som jag är kanske träna lite imorn 🙂

Tack hörni 🙂 det känns faktiskt lite bättre nu. Inte för att jag vet mer, men chocken har i alla fall lagt sig. Nu har jag kokat varm choklad och ska dricka det och äta lite digestivekex med ost på 🙂

d morn! Sent i säng igår, sent ur säng idag... Har downat en latte på väg till jobbet i alla fall, så det känns bra.

Min inre DJ kom tyvärr av sig i.o.m. brandövning som tutade på hej vilt, och jag kan inte komma ihåg vad hon spelade innan... Så: Idag b

ooood morn! 😀 Det regnade i Malmö när jag vaknade. Nu tror jag att det har slutat, så nu borde jag kunna gå till jobbet... 😀

Mornens val av min DJ, hon har gjort det bra idag tycker jag. T.o.m. Jessie kommer att älska den här. 😉 http://tinyurl.com/5uk