Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 09:15Morrn! Jag har hunnit jobba 1,5h för att sen åka hem igen... Halsont, nackont, seg! Blir hemma idag med andra ord... Hoppas NI får en härlig dag! 🙂
Morrn! Jag har hunnit jobba 1,5h för att sen åka hem igen... Halsont, nackont, seg! Blir hemma idag med andra ord... Hoppas NI får en härlig dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 09:24Okej okej... dmorn (har varit uppe i ett par timmar redan)! 😉 Sticker till jobbet nu innan jag ångrar mig... 😉
Okej okej... dmorn (har varit uppe i ett par timmar redan)! 😉 Sticker till jobbet nu innan jag ångrar mig... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 December 2009, 10:23Jag vaknade precis. Behövde tydligen lite sömn. Lite friskare än igår, blir nog jobbet imorrn.
Jag vaknade precis. Behövde tydligen lite sömn. Lite friskare än igår, blir nog jobbet imorrn.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:31Jag gick till jobbet i hopp om att jobba men fick vända i dörren o knalla hem igen.
Magsjuk (t-) 🙁
Jag gick till jobbet i hopp om att jobba men fick vända i dörren o knalla hem igen.
Magsjuk (t-) 🙁
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:35Nää, stackars dig Yvonne!!! Magsjuka är det värsta som finns, fyy! (#) KRYA PÅ DIG!
Nää, stackars dig Yvonne!!! Magsjuka är det värsta som finns, fyy! (#) KRYA PÅ DIG!
Quote from Rasmus Olsson on 8 December 2009, 10:40Bha! Ni vet inte hur det är att var man och förkyld,
Bha! Ni vet inte hur det är att var man och förkyld,
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:43Åååå Sofi Tack, gud vad det värmde! Krya du med..
Åååå Sofi Tack, gud vad det värmde! Krya du med..
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:46Bruse - Tro mig VI kvinnor vet hur det är när ni män är förkylda! 😉
Och Sofie nu kan jag stava ditt namn 🙂
Bruse - Tro mig VI kvinnor vet hur det är när ni män är förkylda! 😉
Och Sofie nu kan jag stava ditt namn 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:53Hehe, man lär sig nåt nytt varje dag Yvonne 😉 jo, jag ska krya på mig med. Men lite halsont mm är ingenting i jämförelse med magsjuka... Ta hand om dig!
Bruse: Suck...säger som Yvonne, vi kvinnor vet hur det är när ni män är förkylda! (#) att stå ut med
Hehe, man lär sig nåt nytt varje dag Yvonne 😉 jo, jag ska krya på mig med. Men lite halsont mm är ingenting i jämförelse med magsjuka... Ta hand om dig!
Bruse: Suck...säger som Yvonne, vi kvinnor vet hur det är när ni män är förkylda! (#) att stå ut med
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 10:56http://tinyurl.com/d85bxn :D(t+)
http://tinyurl.com/d85bxn :D(t+)