Quote from Rasmus Olsson on 4 December 2009, 18:15Målat dom med kramar?! Låter som gammal hederlig pennalism.
Målat dom med kramar?! Låter som gammal hederlig pennalism.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 18:15Hö hö.
Hö hö.
Quote from Rasmus Olsson on 4 December 2009, 19:15Hähä
Hähä
Quote from Daniel von Schantz on 5 December 2009, 10:32Sen d morn!
Dagens motion avklarad.....nu ska jag rusa iväg och vara flytthjälp och sedan hem och tvätta och sedan bortbjuden på middag och sedan nattklubb 🙂
Puh...imorn blir en riktig slappedag!
Sen d morn!
Dagens motion avklarad.....nu ska jag rusa iväg och vara flytthjälp och sedan hem och tvätta och sedan bortbjuden på middag och sedan nattklubb 🙂
Puh...imorn blir en riktig slappedag!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 06:24d morn!!!
Så här tidigt är man vaken på en sabla söndag om man däckat med migrän vid 17-tiden dagen före. Jag har till och med hunnit äta en rejäl frukost och suttit vid datorn en timme redan. YEY!?
d morn!!!
Så här tidigt är man vaken på en sabla söndag om man däckat med migrän vid 17-tiden dagen före. Jag har till och med hunnit äta en rejäl frukost och suttit vid datorn en timme redan. YEY!?
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 09:14d Morn!
Ännu en härlig dag i grått och trist väder. Pga förkylning vågar jag inte springa, men en längre promenad ska det bli!
d Morn!
Ännu en härlig dag i grått och trist väder. Pga förkylning vågar jag inte springa, men en längre promenad ska det bli!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 09:16Migrän är ingen höjdare, hoppas den är över nu. Sedan jag började med Imigranspray, har jag nästan aldrig ont i huvudet längre. Imigran verkar innan värken bryter ut.
Migrän är ingen höjdare, hoppas den är över nu. Sedan jag började med Imigranspray, har jag nästan aldrig ont i huvudet längre. Imigran verkar innan värken bryter ut.
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 09:41dmorn!! Idag blir det tvättstugelappsutställning =)
dmorn!! Idag blir det tvättstugelappsutställning =)
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 09:53Låter spännande!
Låter spännande!
Quote from Daniel von Schantz on 6 December 2009, 10:13d morn! Älskar att vakna och må bra trots att man varute och festade halva natten 🙂
Idag ska jag till stallet och rida adventsritt och sedan kommer jag antagligen bara att slappa i soffan resten av dagen. Kanske kanske går jag till gymmet en sväng om an
d morn! Älskar att vakna och må bra trots att man varute och festade halva natten 🙂
Idag ska jag till stallet och rida adventsritt och sedan kommer jag antagligen bara att slappa i soffan resten av dagen. Kanske kanske går jag till gymmet en sväng om an