Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:20d morn!
Niklas, brist på teknik ersätter man med kraftigt fysiskt spel. 🙂
d morn!
Niklas, brist på teknik ersätter man med kraftigt fysiskt spel. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:28....eller mutor... 😉
....eller mutor... 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:29Men man vill ju inte skada de andra!
för övrigt är det skönt att ha semester idag! *glömer jobbet och fokuserar på träning och julfest*
Men man vill ju inte skada de andra!
för övrigt är det skönt att ha semester idag! *glömer jobbet och fokuserar på träning och julfest*
Quote from Fredric Lagerström on 4 December 2009, 09:31Jag tycker kan ska kompensera brist på teknik med snabba tokrusningar 🙂
Jag tycker kan ska kompensera brist på teknik med snabba tokrusningar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:38Men jag är inte bra på nåt av det. Det enda jag har är lite vikt, och de andra väger helt ärligt minst lika mycket + att de är gamla avdankade fotbollsspelare 😛
Men jag är inte bra på nåt av det. Det enda jag har är lite vikt, och de andra väger helt ärligt minst lika mycket + att de är gamla avdankade fotbollsspelare 😛
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 11:27Finns bara en lösning. Börja kom på Army Training. 😉
Första chansen är i eftermiddag på Lindholmen, då Jim kör det som Friday Fun.
Finns bara en lösning. Börja kom på Army Training. 😉
Första chansen är i eftermiddag på Lindholmen, då Jim kör det som Friday Fun.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 13:13Morrn!
Vet ni, 80% av barnen på min avdelning är hemma idag. Bara tre små liv har jag hand om idag... Igår hade vi fyra bara. Det är dock skönt för jäklarns vad mycket man hinner med! 😀
Morrn!
Vet ni, 80% av barnen på min avdelning är hemma idag. Bara tre små liv har jag hand om idag... Igår hade vi fyra bara. Det är dock skönt för jäklarns vad mycket man hinner med! 😀
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 13:32Nästan som semester då ju. Semester i framtiden när du har tre ungar själv. 😀
Nästan som semester då ju. Semester i framtiden när du har tre ungar själv. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 December 2009, 13:32Och de 20% lär ju få 100% av era kramar!
Och de 20% lär ju få 100% av era kramar!
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 18:13Ja, fast vi har målat och gjort sånt skoj 🙂
Ja, fast vi har målat och gjort sånt skoj 🙂