Quote from Rasmus Olsson on 2 December 2009, 13:06Vilket jobb, få sova legalt på arbetstid, jag får minsann vara vaken.
Vilket jobb, få sova legalt på arbetstid, jag får minsann vara vaken.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 13:07Ja, men å andra sidan är det så dåligt betalt så det är som att ha LITE bättre lön än man egentligen har fast man får sova en minut. Men det är det nog värt... ler
Ja, men å andra sidan är det så dåligt betalt så det är som att ha LITE bättre lön än man egentligen har fast man får sova en minut. Men det är det nog värt... ler
Quote from Rasmus Olsson on 2 December 2009, 13:18Skulle jag FÅ sova på jobbet, skulle jag prestera mer på eftermiddan.
Skulle jag FÅ sova på jobbet, skulle jag prestera mer på eftermiddan.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 14:04eller varför inte jobba hemma... naken ... och städa mellan varven så blir du ännu mera effektiv 😉
http://business.idg.se/2.13191/1.274957/sa-effektiva-ar-dina-anstallda-pa-distans
eller varför inte jobba hemma... naken ... och städa mellan varven så blir du ännu mera effektiv 😉
http://business.idg.se/2.13191/1.274957/sa-effektiva-ar-dina-anstallda-pa-distans
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 14:39jag stanger dorren och sover i 10-15 min ibland. Iof bryr sig ingen om man trillar in vid 11 eller gar vid 3 heller, vi jobbar iaf mycket mer an enligt kontrakt. (dvs helg, kvall, natter ar inte ovanligt alls. och nej, ingen overtid betald (eller regestre
jag stanger dorren och sover i 10-15 min ibland. Iof bryr sig ingen om man trillar in vid 11 eller gar vid 3 heller, vi jobbar iaf mycket mer an enligt kontrakt. (dvs helg, kvall, natter ar inte ovanligt alls. och nej, ingen overtid betald (eller regestre
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 01:01Jo men Anna, med sånna leksaker ni säkert har där, så är det väl lika mycket fritid som arbete? 😉
Jo men Anna, med sånna leksaker ni säkert har där, så är det väl lika mycket fritid som arbete? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2009, 08:03d morn!
Kallt idag. Brrrr.
Tur jag har ett varmt element här och varmt kaffe!
d morn!
Kallt idag. Brrrr.
Tur jag har ett varmt element här och varmt kaffe!
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:19Eh ja, njae Anders... tveksam till det, man vanjer sig ju vid allt liksom 😉
Eh ja, njae Anders... tveksam till det, man vanjer sig ju vid allt liksom 😉
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:32d morn, tur att jag inte försov mig 2h i morsse... *suck*
jaja bara att plugga på nu istället...
d morn, tur att jag inte försov mig 2h i morsse... *suck*
jaja bara att plugga på nu istället...
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 09:23d morn! Här ska det också pluggas hela dan. Förhoppningsvis lyckas jag då lämna in nästa arbete i tid FÖRE skidskyttesändningen klockan 17 ikväll. 🙂
d morn! Här ska det också pluggas hela dan. Förhoppningsvis lyckas jag då lämna in nästa arbete i tid FÖRE skidskyttesändningen klockan 17 ikväll. 🙂