Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn!
Julkalendern var aptråkig. Jag är nog inte rätt målgrupp...
Men sen fick jag i alla fall en trevlig mornpromenix till jobbet, och här sitter jag nu redo att somna om.

dmorn!

Lyssna pa P4 Gbg imorn bitti (ca 08.15), dom ska ha en live-intervju med nan om LHC. (Denna nan kunde ha varit jag, men jag lyckades knuffa over den uppgiften pa en kollega (H) )

LHC som i jättetunneln nere i alperna? Var det du som accelererade upp din kollegas lunchmacka upp mot överljusfart så att en brödbit smet iväg och stoppade det hela?

Hehehe 🙂

pssst, inte saga att det var jag, da blir dom nog lite arga!

Anders,
nejnejneeej, inte skylla på Anna, det där har en dansk professor räknat ut redan. Brödbiten kommer från framtiden såklart 😀
jo, faktiskt sant, han har tillsammans med en japan räknat ut det hela och lagt fram matematiska bevis. Han var en av gru

nej, men jag laste en intervju ngnstans dar han sager att han inte tar sin egna teori pa allvar (referens saknas 🙂 )

tror nog bara att det ar en vanlig knappk till fysiker som har suttit hemma och lekt med for manga parametrar 😛

Jenny: Nix! Ingen mornlåt idag... Jag tror att min inre DJ var lika morntrött som jag idag... 🙂

Däremot snurrar den här låten i huvudet just nu: http://tinyurl.com/yzab3zv (H:)

Edit: Editerat på grund av sakfel. Och på grund av "trasig" länk.

Tror det var som så, att Annas numer ex även är en kollega, och för att jävlas lite extra som tack för allt krångel att behöva fixa en ny soffa, så gjorde hon det elakaste hon kunde komma på. Stoppade hans lunchmacka i acceleratorn för att undersöka vad s

Magnus: Jag tar gärna en promenad i vintersolen som ska kika fram även imorn. Jag är ledig från kl 12...

När jag gick från jobbet kl 15.10 var himlen otroligt vacker; nästan neonrosa och lila! Det var kyligt också. Underbart.