Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 17:48Jag har nog haft såna där små-a minnesluckor också i samband med t.ex. ett fall från en... eh... antingen mycket låg klippa eller ett mycket brett klippblock? Där landar jag vid foten av detta sten-nånting, det blir svart och efter en stund (som jag över
Jag har nog haft såna där små-a minnesluckor också i samband med t.ex. ett fall från en... eh... antingen mycket låg klippa eller ett mycket brett klippblock? Där landar jag vid foten av detta sten-nånting, det blir svart och efter en stund (som jag över
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 17:59Haha! Du verkar ha en hel del erfarenheter av det där. Kanske borde ringa _dig_ nästa gång? 😉
Haha! Du verkar ha en hel del erfarenheter av det där. Kanske borde ringa _dig_ nästa gång? 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 18:14Du får kanske prova det! (t+)
Du får kanske prova det! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 06:49dmorn alla, upp och hoppa nu.
dmorn alla, upp och hoppa nu.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 07:13OK!
*Hoppar som Tiger i Nalle Puh*
OK!
*Hoppar som Tiger i Nalle Puh*
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 07:21d morn! Så var ännu en härlig dag i forskningens tjänst på väg att starta. Ha en underbar dag alla! 🙂
d morn! Så var ännu en härlig dag i forskningens tjänst på väg att starta. Ha en underbar dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 08:08dmorn!
Ingen mornlåt idag? (#) 😉Jag kan alltid bidra med den här:
http://open.spotify.com/track/395C2pn0PdOYPzM4B1jLoO
http://www.youtube.com/watch?v=kB1DQYh1vCs&feature=PlayList&p=A41A3E5D99628797&playnext=1&playnext_from=PL&index=3
(Och som vanlig
dmorn!
Ingen mornlåt idag? (#) 😉
Jag kan alltid bidra med den här:
(Och som vanlig
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 08:57Önskedrömmar? Att den HADE nåt att göra med personen som skrivit inlägget? 🙂
Önskedrömmar? Att den HADE nåt att göra med personen som skrivit inlägget? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 08:59morron förresten, har legat vaken tre timmar i natt. Pga av en jävla jobbgrej som satt sig i huvudet. Men efter 2 timmar tänkte jag till, "om jag ändå ska ligga här vaken kan jag lika gärna tänka på nått skoj" och började planera ArmyTraninig-pass. Då tog
morron förresten, har legat vaken tre timmar i natt. Pga av en jävla jobbgrej som satt sig i huvudet. Men efter 2 timmar tänkte jag till, "om jag ändå ska ligga här vaken kan jag lika gärna tänka på nått skoj" och började planera ArmyTraninig-pass. Då tog
Quote from Fredric Lagerström on 1 December 2009, 09:06Ja då svimmar han väl direkt... 😉 Moahahaha
Kallt idag! Urrk. Jag vill ha värme! Åker till gymet o kör kondis tror jag.
d morn kondis.
Ja då svimmar han väl direkt... 😉 Moahahaha
Kallt idag! Urrk. Jag vill ha värme! Åker till gymet o kör kondis tror jag.
d morn kondis.