Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:04Jenny: Lakare!? Hjarnskakning??
Jenny: Lakare!? Hjarnskakning??
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2009, 09:07Är det nu jag ska säga vad-var-det-jag-sa om användandet av cykelhjälm?
Är det nu jag ska säga vad-var-det-jag-sa om användandet av cykelhjälm?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:11Nä, jag ringde dem och de sade att om skallen var hel och jag inte varit medvetslös eller haft minnesluckor och det inte rann blod ur öronen var allt ok. 😉 (Nä, ok, kanske inte "ok" men de sade att "om det blev värre" skulle jag höra av mig igen, men eft
Nä, jag ringde dem och de sade att om skallen var hel och jag inte varit medvetslös eller haft minnesluckor och det inte rann blod ur öronen var allt ok. 😉 (Nä, ok, kanske inte "ok" men de sade att "om det blev värre" skulle jag höra av mig igen, men eft
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:18d morn! Nu har jag lyckats pallra mig till jobbet och dessutom undvikit att bli indragen på ett möte som jag inte bidrar till i alla fall. 😀
Mornens låt: http://tinyurl.com/ygavmrh
d morn! Nu har jag lyckats pallra mig till jobbet och dessutom undvikit att bli indragen på ett möte som jag inte bidrar till i alla fall. 😀
Mornens låt: http://tinyurl.com/ygavmrh
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:30Försökte förresten pejla in modet med cykelhjälm och det var svårt att avgöra vad som passar till cykelhjälm, för det var kanske 1 på 50 som hade det på stan, så jag har en fråga: Måste man ha byxorna instoppade i vita tubsockor och vindjacka om man ska b
Försökte förresten pejla in modet med cykelhjälm och det var svårt att avgöra vad som passar till cykelhjälm, för det var kanske 1 på 50 som hade det på stan, så jag har en fråga: Måste man ha byxorna instoppade i vita tubsockor och vindjacka om man ska b
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:34Anna: Du behöver ju inga överdrag till skorna då du äger ett par fina röda stövlar 😀
Jenny: Jag hoppas verkligen att du lyder deras råd och går iväg till läkare om du blir sämre. Kampsportare brukar annars vara väldigt duktiga på att ignorera sånt vet j
Anna: Du behöver ju inga överdrag till skorna då du äger ett par fina röda stövlar 😀
Jenny: Jag hoppas verkligen att du lyder deras råd och går iväg till läkare om du blir sämre. Kampsportare brukar annars vara väldigt duktiga på att ignorera sånt vet j
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:35Jenny: Nej du måste inte stoppa in byxorna i vita tubsockar, det räcker om det är randiga strumpor 😉
Jenny: Nej du måste inte stoppa in byxorna i vita tubsockar, det räcker om det är randiga strumpor 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2009, 10:36Jenny, inga cyklister har vita tubsockar!
Däremot ser jag många tjejer so har vanliga skejthjälmar, till sin i övrigt vanliga klädsel UTAN vita tubsockar.
Jenny, inga cyklister har vita tubsockar!
Däremot ser jag många tjejer so har vanliga skejthjälmar, till sin i övrigt vanliga klädsel UTAN vita tubsockar.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:40Bruse,
har du fortfarande Meridan med dig i sängen 😉
Bruse,
har du fortfarande Meridan med dig i sängen 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:59Erika: *asg* trevligt att bli dragen över _den_ kammen... Frågan är om jag fortfarande bör räknas till kampsportare nu när jag inte har det som min huvudaktivitet längre? 😉 Min erfarenhet av kampsportare är att alla former av skador (framförallt mot huvu
Erika: *asg* trevligt att bli dragen över _den_ kammen... Frågan är om jag fortfarande bör räknas till kampsportare nu när jag inte har det som min huvudaktivitet längre? 😉 Min erfarenhet av kampsportare är att alla former av skador (framförallt mot huvu