Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 10:48Härligt Jessie! Det låter underbart. 🙂
Härligt Jessie! Det låter underbart. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 11:31der morn...
Jag sov 11h i natt. Stort sömnbehov nu eller? (H) Vaknade gladare än jag somnade i alla fall och himlen utanför SYNS (!), den är klarblå. Solsken på huset mittemot vittnar som att även solen är framme idag. Jag måste ut idag.Hoppas ni får en
der morn...
Jag sov 11h i natt. Stort sömnbehov nu eller? (H) Vaknade gladare än jag somnade i alla fall och himlen utanför SYNS (!), den är klarblå. Solsken på huset mittemot vittnar som att även solen är framme idag. Jag måste ut idag.
Hoppas ni får en
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 11:35d morogn elelr ja...
Idag skall jag äntligen få träna 🙂 jag är så GLAD (L)
d morogn elelr ja...
Idag skall jag äntligen få träna 🙂 jag är så GLAD (L)
Quote from Daniel von Schantz on 29 November 2009, 12:06d morn! För mig är det fortfarande morn eftersom jag vaknade för en timme sen 🙂
Utekvällen var rolig förutom några sänkningar av stolpskott som bara måste jiddra och inte fattar då de är önskvärda och då istället blir otrevliga (#)
Jaja, idag blir det
d morn! För mig är det fortfarande morn eftersom jag vaknade för en timme sen 🙂
Utekvällen var rolig förutom några sänkningar av stolpskott som bara måste jiddra och inte fattar då de är önskvärda och då istället blir otrevliga (#)
Jaja, idag blir det
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2009, 07:39dmorn!
Blev senare än brukligt igår, men omringad av en friskare Klon och en hångelbar "grej" på varsin sida i soffan och med glögg i händerna, var det för trevligt att gå och lägga sig.
dmorn!
Blev senare än brukligt igår, men omringad av en friskare Klon och en hångelbar "grej" på varsin sida i soffan och med glögg i händerna, var det för trevligt att gå och lägga sig.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:19Hångelbar "grej"... börjar bli orolig nu.... har du vart och köpt nån form av uppblåsbar docka, som du refererat till det sista tro?
morron för övrigt! Kroppen är inte lika ras som jag trodde den skulle va. Gött!
Hångelbar "grej"... börjar bli orolig nu.... har du vart och köpt nån form av uppblåsbar docka, som du refererat till det sista tro?
morron för övrigt! Kroppen är inte lika ras som jag trodde den skulle va. Gött!
Quote from Fredric Lagerström on 30 November 2009, 08:21Ha ha ha, ja jag tror fanimej Bruse gjort det! Ha ha ha! 😀
d morn. Ha ha ha!
Ha ha ha, ja jag tror fanimej Bruse gjort det! Ha ha ha! 😀
d morn. Ha ha ha!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:29dmorn!
Maste skaffa vettiga regnklader, ar valdigt blot nu.
Samt overdrags-saker till skorna om det nu finns det. blota fotter ar hemskt!
(Och Bruse, ut med spraket nu, du har hintat i flera dagar! (H) )
dmorn!
Maste skaffa vettiga regnklader, ar valdigt blot nu.
Samt overdrags-saker till skorna om det nu finns det. blota fotter ar hemskt!
(Och Bruse, ut med spraket nu, du har hintat i flera dagar! (H) )
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2009, 08:48Lugn och fin. Fortsätt var nyfikna ett tag till så får vi se vad som händer.
Lugn och fin. Fortsätt var nyfikna ett tag till så får vi se vad som händer.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:59Nu har jag också vaknat. Tog lite tid att klura ut vilken liggande position som inte framkallar häftiga yrselattacker och illamående... *trött* Nu ska jag bara vänta till det slutat snurra efter duschen så jag kan klä på mig lite också... (#)
Edit: dmorn
Nu har jag också vaknat. Tog lite tid att klura ut vilken liggande position som inte framkallar häftiga yrselattacker och illamående... *trött* Nu ska jag bara vänta till det slutat snurra efter duschen så jag kan klä på mig lite också... (#)
Edit: dmorn