Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 04:31dmorn på er!
Jag avslutar natten med frukost innan jag går o lägger mig.
Det var alldeles för mycket kö på kebabhaket för att jag skulle ha ork till att stå i kö.. 😀
dmorn på er!
Jag avslutar natten med frukost innan jag går o lägger mig.
Det var alldeles för mycket kö på kebabhaket för att jag skulle ha ork till att stå i kö.. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 29 November 2009, 09:05Undrar fortfarande vad syftet med att vaccinera sig mot svininfluensen är? Klonen vaccinerade sig i tisdags, fick feber till onsdag, var bra i torsdags, men sen i fredags har han feber. alltså sex dagar i feber för ett vaccin som ska skydda just mot feber
Undrar fortfarande vad syftet med att vaccinera sig mot svininfluensen är? Klonen vaccinerade sig i tisdags, fick feber till onsdag, var bra i torsdags, men sen i fredags har han feber. alltså sex dagar i feber för ett vaccin som ska skydda just mot feber
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 09:21Av själva grissjukan så hade jag feber i 2-3 dagar och var hemma i 6 dagar. Inte så farligt helt enkelt.
Av själva grissjukan så hade jag feber i 2-3 dagar och var hemma i 6 dagar. Inte så farligt helt enkelt.
Quote from Rasmus Olsson on 29 November 2009, 09:22Du ser!
Du ser!
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 09:27Även jag har tagit sprutan, var lite öm i muskeln 1 dag, inget mer. Jag tog sprutan för att jag har astma, och tillhör då en av "riskgrupperna".
Kan det vara klent virke i klonen?morron föresten.
Även jag har tagit sprutan, var lite öm i muskeln 1 dag, inget mer. Jag tog sprutan för att jag har astma, och tillhör då en av "riskgrupperna".
Kan det vara klent virke i klonen?
morron föresten.
Quote from Fredric Lagerström on 29 November 2009, 09:28Min dotter tog ju i veckan. Var hemma nästa dag. Pappa, jag har ju svininfluensa, skrek hon :-). Det var inte mycket elever i skolan den dagen alls.
Min dotter tog ju i veckan. Var hemma nästa dag. Pappa, jag har ju svininfluensa, skrek hon :-). Det var inte mycket elever i skolan den dagen alls.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 09:31d morn (är det inte, jag är trött och har huvudvärk och hade jag vetat att jag skulle känna mig sån hade jag naturligtvis gått ut och slarvat i går eftersom det ändå blev så här. Nu kan jag inte heller vara med på dagens TSM, det är väldigt synd om mig).
d morn (är det inte, jag är trött och har huvudvärk och hade jag vetat att jag skulle känna mig sån hade jag naturligtvis gått ut och slarvat i går eftersom det ändå blev så här. Nu kan jag inte heller vara med på dagens TSM, det är väldigt synd om mig).
Quote from Fredric Lagerström on 29 November 2009, 09:31Min taktik med 😉 he he
Min taktik med 😉 he he
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 09:43d morn! 😀
Idag lyser solen på ena sidan av lägenheten, men på andra sidan är det mörkt och grått... Jag tror jag håller mig från köket och sitter kvar i det soliga vardagsrummet istället, det känns som att det är bättre för moralen... 😀
Ha en trevlig
d morn! 😀
Idag lyser solen på ena sidan av lägenheten, men på andra sidan är det mörkt och grått... Jag tror jag håller mig från köket och sitter kvar i det soliga vardagsrummet istället, det känns som att det är bättre för moralen... 😀
Ha en trevlig
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 10:35Efter en morn med mammas nybakta adventslussebullar, samt äggmackor på tt tlandsbröd med fjällfil till, så laddar jag nu för att åka in till Globen för en heldag på Horse Show med L2 i släptåg (ja, det verkar vara frivilligt, för den som undrar 😉 ).
Nu
Efter en morn med mammas nybakta adventslussebullar, samt äggmackor på tt tlandsbröd med fjällfil till, så laddar jag nu för att åka in till Globen för en heldag på Horse Show med L2 i släptåg (ja, det verkar vara frivilligt, för den som undrar 😉 ).
Nu