Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:03Jenny: Jag hade för mig att du hade köpt en hjälm för inte så länge sen? 😉
Jenny: Jag hade för mig att du hade köpt en hjälm för inte så länge sen? 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:03Du har konstiga läkarkontakter Jenny. När jag hade fått en hästhov i huvet (nej, ingen tussila) och inte heller hade hjälm (faktum är att jag hade en blå, somrig klänning och sandaler (H) ) så fick jag inte ens åka hem från akuten om jag inte hade nån som
Du har konstiga läkarkontakter Jenny. När jag hade fått en hästhov i huvet (nej, ingen tussila) och inte heller hade hjälm (faktum är att jag hade en blå, somrig klänning och sandaler (H) ) så fick jag inte ens åka hem från akuten om jag inte hade nån som
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:17Mats: Jo... Men... Det var ju bara för att jag var tvungen då för att få åka mtb. (#) 😉
Jessie: Jag vet inte men det är standardbemötandet jag har fått hittills - oavsett vad jag ringt om. Det är därför jag ringer väldigt sällan, för jag vet vad de komm
Mats: Jo... Men... Det var ju bara för att jag var tvungen då för att få åka mtb. (#) 😉
Jessie: Jag vet inte men det är standardbemötandet jag har fått hittills - oavsett vad jag ringt om. Det är därför jag ringer väldigt sällan, för jag vet vad de komm
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:50Jenny. Absolut. Förstår dig. Och jag vet vad kampsportande innebär...På min facebooksida kan jag nästan dagligen se kompisar som uttrycker sig om mma och k1 osv, men det tar vi inte här. Det jag menade med min erfarenhet är just med tanke på hur dumdristi
Jenny. Absolut. Förstår dig. Och jag vet vad kampsportande innebär...På min facebooksida kan jag nästan dagligen se kompisar som uttrycker sig om mma och k1 osv, men det tar vi inte här. Det jag menade med min erfarenhet är just med tanke på hur dumdristi
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:42Erika: OT Jo, när man står där mitt i ringen och är fullpumpad med adrenalin tänker man bara på att man vill vinna! Råkade ut för nåt sådant under en match en gång och blev riktigt förbannad för att jag inte fick fortsätta. Jag blev även förbannad på mig
Erika: OT Jo, när man står där mitt i ringen och är fullpumpad med adrenalin tänker man bara på att man vill vinna! Råkade ut för nåt sådant under en match en gång och blev riktigt förbannad för att jag inte fick fortsätta. Jag blev även förbannad på mig
Quote from Fredric Lagerström on 30 November 2009, 13:06Wow 3000 inläg i den här tråden nu.
Kom på att jag cyklar själv utan hjälm fram och tillbaks till gymet här i stan.
Jo jo. Vad säger man... Se till att kratta sin egen grusgång innan man gnäller över andras. Nåt sånt.Imorn tar jag med hjälm hit.
Nu MA
Wow 3000 inläg i den här tråden nu.
Kom på att jag cyklar själv utan hjälm fram och tillbaks till gymet här i stan.
Jo jo. Vad säger man... Se till att kratta sin egen grusgång innan man gnäller över andras. Nåt sånt.
Imorn tar jag med hjälm hit.
Nu MA
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 14:07Jenny hur ska du kunna bedömma din skada om du nu har fått en skada i huvudet och i så fall inte är vid dina sinnes fulla.....Vilket är sannolikt om det hände detdär med olyckan..... Det blir lite Harrisburg frågeställning där:D vilket är sannolikt.
Jenny hur ska du kunna bedömma din skada om du nu har fått en skada i huvudet och i så fall inte är vid dina sinnes fulla.....Vilket är sannolikt om det hände detdär med olyckan..... Det blir lite Harrisburg frågeställning där:D vilket är sannolikt.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 14:26Lars: Ja, det var lite det jag tänkte på också när hon frågade mig om jag varit medvetslös / haft en minneslucka... Skulle jag ha kommit ihåg att jag varit medvetslös/haft en minneslucka menar hon eller? 😉 Dessutom kan väl medvetslöshetstillstånd vara kn
Lars: Ja, det var lite det jag tänkte på också när hon frågade mig om jag varit medvetslös / haft en minneslucka... Skulle jag ha kommit ihåg att jag varit medvetslös/haft en minneslucka menar hon eller? 😉 Dessutom kan väl medvetslöshetstillstånd vara kn
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 17:23Jenny: Minneslucka i samband med hjärnskakning minns man oftast faktiskt eftersom den inte bara inträffar under tiden man ligger på backen och just har slagit sig. Jag har tex ett finfint sådant exempel där jag minns att jag sätter mig i min bil (som pass
Jenny: Minneslucka i samband med hjärnskakning minns man oftast faktiskt eftersom den inte bara inträffar under tiden man ligger på backen och just har slagit sig. Jag har tex ett finfint sådant exempel där jag minns att jag sätter mig i min bil (som pass
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 17:44Jessie: Ja, ok, då var det ju rätt tydligt. Jag tänkte på vad de skrev här:
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Hjarnskakning---vuxna/
"Kortvarig medvetslöshet är det tydligaste tecknet på hjärnskakning. Ibland är den
Jessie: Ja, ok, då var det ju rätt tydligt. Jag tänkte på vad de skrev här:
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Hjarnskakning---vuxna/
"Kortvarig medvetslöshet är det tydligaste tecknet på hjärnskakning. Ibland är den