Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 09:47korrekt Emelie 🙂
Fast jag visste att det var på gång, så jag får väl skylla mig själv. Dock är det två kära vänner som flyttar så det blir nog trevlig endå.
korrekt Emelie 🙂
Fast jag visste att det var på gång, så jag får väl skylla mig själv. Dock är det två kära vänner som flyttar så det blir nog trevlig endå.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 10:02God Morgon! En underbart solig dag i Stockholm idag, härligt!
God Morgon! En underbart solig dag i Stockholm idag, härligt!
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 10:17God morgon! Jobb, klättring, jobb står på schemat idag... Ska försöka klämma in en liten sväng till affären där också, jag har ungefär ingenting hemma att omvandla till maträtter, så det kan vara bra... 🙂
God morgon! Jobb, klättring, jobb står på schemat idag... Ska försöka klämma in en liten sväng till affären där också, jag har ungefär ingenting hemma att omvandla till maträtter, så det kan vara bra... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:17God morgon, Idag är det innebandy och ett helkropps pass på gymmet som gäller. Just nu laddar jag med kaffe och världens bästa band, http://tinyurl.com/yhmv9b3 😀
Edit. är det nån som har ett bra tips på kycklingfileer?
God morgon, Idag är det innebandy och ett helkropps pass på gymmet som gäller. Just nu laddar jag med kaffe och världens bästa band, http://tinyurl.com/yhmv9b3 😀
Edit. är det nån som har ett bra tips på kycklingfileer?
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:20God morgon! Tvätten är igång, jag är (typ) igång, miss DJ ligger och sover fortfarande... Hon gillar att göra det på helgerna har jag märkt... 🙂
Ha en underbar dag alla! 🙂
God morgon! Tvätten är igång, jag är (typ) igång, miss DJ ligger och sover fortfarande... Hon gillar att göra det på helgerna har jag märkt... 🙂
Ha en underbar dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:28Lucas: http://www.jamieoliver.com/recipes/chicken-recipes/parmesan-chicken-breasts-with-crispy-pos
Alldeles underbart gott, enkelt och man kan impa på vem som helst 😉 Jag brukar servera med pressad potatis och spenat (färsk spenat som man fräser i lite
Lucas: http://www.jamieoliver.com/recipes/chicken-recipes/parmesan-chicken-breasts-with-crispy-pos
Alldeles underbart gott, enkelt och man kan impa på vem som helst 😉 Jag brukar servera med pressad potatis och spenat (färsk spenat som man fräser i lite
Quote from Fredric Lagerström on 24 January 2010, 09:31God morgon.
Idag får jag nog städa, det inser jag men vill även komma ut en tur på havsisen med skidorna. HmmmmLivsstrategi idag:
1. Kaffe, frukost.
2. Städa *suck*
3. Skidor på havet.
4. Sauna!
God morgon.
Idag får jag nog städa, det inser jag men vill även komma ut en tur på havsisen med skidorna. Hmmmm
Livsstrategi idag:
1. Kaffe, frukost.
2. Städa *suck*
3. Skidor på havet.
4. Sauna!
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:34Åh Anna, du imponerar 🙂 Denna kanske man skall prova senare i veckan, har precis marinerat mina fileer nu.
EDIT: håller sig skinkan bra på plast?
Åh Anna, du imponerar 🙂 Denna kanske man skall prova senare i veckan, har precis marinerat mina fileer nu.
EDIT: håller sig skinkan bra på plast?
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:37Hehe Lucas. Jag har mina skatter i receptboken 😉
(synd bara att jag i princip inte lagar mat just nu. Alltså mat som kräver mer jobb än en Carbonara eller grönsakssoppa (#) )
Aadu: Ja, jag har lovat mig själv att dammsuga... Annars blir det ca 15 km lö
Hehe Lucas. Jag har mina skatter i receptboken 😉
(synd bara att jag i princip inte lagar mat just nu. Alltså mat som kräver mer jobb än en Carbonara eller grönsakssoppa (#) )
Aadu: Ja, jag har lovat mig själv att dammsuga... Annars blir det ca 15 km lö
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 09:39Tack Lucas Throwing Copper... (t+) Men du kan ju inte börja laga till maten innan du medvetet valt bort de recept vi svettas fram till dig. Otacksamma sälle ;).
Kycklingfileér. Jag äter väldigt primal så här gäller hela kycklingar men som tack för Throwi
Tack Lucas Throwing Copper... (t+) Men du kan ju inte börja laga till maten innan du medvetet valt bort de recept vi svettas fram till dig. Otacksamma sälle ;).
Kycklingfileér. Jag äter väldigt primal så här gäller hela kycklingar men som tack för Throwi