Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

korrekt Emelie 🙂

Fast jag visste att det var på gång, så jag får väl skylla mig själv. Dock är det två kära vänner som flyttar så det blir nog trevlig endå.

God Morgon! En underbart solig dag i Stockholm idag, härligt!

God morgon! Jobb, klättring, jobb står på schemat idag... Ska försöka klämma in en liten sväng till affären där också, jag har ungefär ingenting hemma att omvandla till maträtter, så det kan vara bra... 🙂

God morgon, Idag är det innebandy och ett helkropps pass på gymmet som gäller. Just nu laddar jag med kaffe och världens bästa band, http://tinyurl.com/yhmv9b3 😀

Edit. är det nån som har ett bra tips på kycklingfileer?

God morgon! Tvätten är igång, jag är (typ) igång, miss DJ ligger och sover fortfarande... Hon gillar att göra det på helgerna har jag märkt... 🙂

Ha en underbar dag alla! 🙂

Lucas: http://www.jamieoliver.com/recipes/chicken-recipes/parmesan-chicken-breasts-with-crispy-pos

Alldeles underbart gott, enkelt och man kan impa på vem som helst 😉 Jag brukar servera med pressad potatis och spenat (färsk spenat som man fräser i lite

God morgon.
Idag får jag nog städa, det inser jag men vill även komma ut en tur på havsisen med skidorna. Hmmmm

Livsstrategi idag:
1. Kaffe, frukost.
2. Städa *suck*
3. Skidor på havet.
4. Sauna!

Åh Anna, du imponerar 🙂 Denna kanske man skall prova senare i veckan, har precis marinerat mina fileer nu.

EDIT: håller sig skinkan bra på plast?

Hehe Lucas. Jag har mina skatter i receptboken 😉

(synd bara att jag i princip inte lagar mat just nu. Alltså mat som kräver mer jobb än en Carbonara eller grönsakssoppa (#) )

Aadu: Ja, jag har lovat mig själv att dammsuga... Annars blir det ca 15 km lö

Tack Lucas Throwing Copper... (t+) Men du kan ju inte börja laga till maten innan du medvetet valt bort de recept vi svettas fram till dig. Otacksamma sälle ;).

Kycklingfileér. Jag äter väldigt primal så här gäller hela kycklingar men som tack för Throwi